Online prodaja američkog maloprodajnog diva Walmarta skočila je za 40 posto u posljednja tri mjeseca čime je ukupna prodaja porasla na ogromnih 128 milijardi dolara, piše BBC.
Osim toga, i Walmartove su dionice narasle za deset posto, što je iznenađujuće budući da su prije današnjeg dana imale jednu od najlošijih izvedbi, odnosno u 2018. su pale za 13 posto.
Upravo iz tog se razloga maloprodajni div odlučio fokusirati na online trgovinu te je kupio tvrtku za online maloprodaju Jet.com.
Ipak, unatoč najvećem skoku u prodaji u posljednjih deset godina, Walmart je zabilježio gubitak od 861 milijun dolara zbog velikog troška prodaje udjela od poslovanja u Brazilu.
Naime, kompanija širi svoj međunarodni portfolio te se okreće azijskom tržištu. Osim u Brazilu, Walmart je prodao i većinski udjel u svojoj britanskoj podružnici, a namjerava učiniti isto i u Kanadi i Čileu te je kupio udjel u indijskom Flipkartu za 16 milijardi dolara.
Iz ovih rezultata Walmarta analitičari iščitavaju veliki optimizam potrošača koji su napokon počeli trošiti kao u vrijeme prije globalne recesije iz 2008. godine.
- Ljudi troše, nema sumnje. Iako nismo primijetili rast plaća u maloprodaji, primijetili smo da se isplaćuje više plaća. Imamo više zaposlenih koji primaju plaću - rekla je za CNBC Diane Swonk, analitičarka tvrtke za poslovno savjetovanje Grant Thorntona.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....