STAGNACIJA PROFITABILNOSTI

Velika analiza otkrila kako su poslovali hrvatski najveći hrvatski turistički lanci: Sve bi bilo bolje bez rujanskih kiša...

Profitna marža u prvih devet mjeseci miruje, no sliku bi mogao popraviti sunčani listopad

Hotel Lone u Rovinju (arhivska fotografija)

 Srecko Niketić/Cropix

Najveće turističke kompanije koje posluju u Hrvatskoj u ovoj su se godini u potpunosti izvukle ispod tereta pandemijske krize te krenule u ozbiljne investicije koje su nekoliko godina bile na čekanju, poput Valamarova Picala u Poreču ili Maistrina Marjana u Splitu.

Kako pokazuju financijska izvješća za treći kvartal, troškovi im i dalje rastu, najviše za plaće i materijalne troškove, a dobili su i novu stavku najma turističkog zemljišta. Rast rashoda ipak manje nego proteklih godina premašuje rast prihoda, a sve bi bilo bolje bez rujanskih kiša i poplava. Nije nešto o čemu dioničari sanjaju, no najave za ostatak godine optimistične su.

Konzultantica Sanja Čižmar u svojoj analizi poslovanja tvrtki na Zagrebačkoj burzi izdvaja stagnaciju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 12:19