REVELO

‘Uređaji najnovijih generacija stvaraju impresivne rezultate. Kirurške operacije sada su krajnja opcija‘

Lino Marić je uvjeren da je Hrvatska u dobroj poziciji da postane poželjna destinacija za estetski turizam

Lino Marić, direktor tvrtke Revelo

 Ivana Grgic/Cropix

Kada sam 2018. godine u intervjuu za magazin Appeal rekao da do 2021. planiram biti lider na području Europe, nisam očekivao da ću dva puta pogriješiti. Najprije su zbog koronakrize svi planovi pali u vodu, pa godinu kasnije nije bilo moguće ostvariti tu viziju, dok je druga pogreška bila u onom "na području Europe" jer smo sada uspješni i na tržištu Srednjeg istoka i Afrike - govori Lino Marić, direktor zagrebačkog Revela.

Riječ je obiteljskoj tvrtki koja je više od desetljeća vodeći distributer u estetskoj branši na području premium uređaja kojima opskrbljuje privatne poliklinike dermatološke i plastične kirurgije te ordinacije, dentalne centre, kozmetičke salone i hotele. Prije nekoliko godina ušli su i u segment dermokozmetike, a nedavno su osvojili i dvije cijenjene nagrade.

U prosincu im je na Međunarodnom susretu distributera u američkom Nashvilleu brend Circadia dodijelio nagradu za distributera koji je u 2023. zabilježio najveći rast. Na suradnju s tim brendom u Revelu su se odlučili na preporuku suradnika iz Dubaija koji su ga hvalili zbog njegovih inovativnih svojstava. Osnivač Circadije dr. Peter Puglies se, naime, smatra jednim od glavnih svjetskih istraživača i formulatora profesionalne dermokozmetike koja je jedinstvena po tome što prati cikluse kože i tijela tijekom dana i noći.

Početkom veljače u Parizu je stigla i druga nagrada - u sklopu najvećeg kongresa medicine i estetike na svijetu IMCAS, The Hydrafacial Company je upravo Revelo proglasila najboljim distributerom u regiji EMEA (područje Europe, Srednjeg istoka i Afrike) za 2023. godinu.

- Hydrafacial je druga najpoznatija riječ u estetskoj branši iza botoksa pa je nagrada izazvala ogromnu pažnju ostalih proizvođača koji su svoje proizvode, novosti i inovacije predstavili na IMCAS-u. Tako se Revelo iz Pariza vratio s deset ponuda za ekskluzivno zastupništvo u našoj regiji - otkriva Marić.

Hydrafacial je trenutno najprodavaniji i najizvođeniji tretman njege kože na svijetu - samo prošle godine izvedeno je više od šest milijuna hydrafacial tretmana, odnosno svakih se 12 sekundi negdje u svijetu provodi jedan tretman. Jennifer Lopez je u suradnji s Hydrafacialom kreirala JLO booster zbog kojeg koža postaje sjajna i hidratizirana, a namijenjena je svim tipovima kože. Kada je predstavljen, plan je bio da se za tri do šest mjeseci proizvod nađe na svim svjetskim tržištima. Ipak, Amerikanci su toliko poludjeli za ovim proizvodom i pokupovali više od planiranih količina da se JLO booster proširio svijetom tek dvije godine kasnije. Kroz istu kompaniju Revelo je povezan i s Diorom. Taj je globalni brend od Hydrafaciala tražio izradu posebne bijele verzije Hydrafaciala, koji je inače u crnoj ambalaži, kako bi bio u skladu s estetikom Diora.

Revelo je danas prepoznat na tržištu, pa im nije teško pronaći nove partnere za suradnju. Nekad je Revelo tražio njih, a danas oni koji bi željeli postati njihovi partneri dolaze njima.

- Odmah u početku kažemo da mi nismo pravi izbor za one koji traže nekoga da što brže isporuči rezultate, već za one koji traže partnere za narednih deset godina. Mi nismo sprinteri, nego maratonci, i svemu pristupamo vrlo ozbiljno - kaže Lino Marić.

U svom portfelju brendova koje uspješno distribuira našlo se sedam svjetskih imena. Između ostalog tu je ekskluzivno regionalno zastupništvo za proizvode dr. Paula Nassifa, jednog od najpoznatijih doktora na svijetu, poznatog po emisiji "Botched" (u hrvatskom prijevodu "Traljav posao") koja se prenosi u 166 zemalja svijeta. Marić ga je upoznao prije dvije godine na kongresu. Za Nassifovo predavanje tražilo se mjesto više, a nakon toga je s njim u tri dana željelo razgovaralo oko tisuću ljudi. Jedan od onih snalažljivih bio je Lino Marić, koji se s njim fotografirao. Nije očekivao da će ga se ovaj cijenjeni kirurg sjećati pa je tu fotografiju iskoristio kao referenciju u e-mailu koji mu je poslao po povratku u Hrvatsku. Na tu su suradnju u Revelu danas izuzetno ponosni, tim više što su u tri mjeseca prodali količinu proizvoda koja je bila dogovorena za godinu dana.

- Doktor Nassif nam je obećao da će doći i u Hrvatsku, pa sam morao odrediti događaj koji će biti dostojan toga. Naš cilj je da u roku od tri godine s njim budemo prisutni na tržištima Dubaija, Katara i Bahreina - najavljuje.

Iako je Revelo danas vrlo uspješna kompanija, počeci su bili izazovni. Kada mu je 2009. strana kompanija čiji je bio hrvatski predstavnik ponudila da radi samo za proviziju, Lino Marić je odlučio da će onda radije pokrenuti nešto svoje. Za estetsku industriju odlučio se zbog toga što je u tom tada još nerazvijenom području vidio velik potencijal. U vrijeme recesije često se otvaralo pitanje koja će radna mjesta opstati, no bio je uvjeren da za ona u toj industriji nema bojazni.

Prve dvije godine bile su teške.

- Izračunao sam tadašnju vrijednost svog radnog sata i on je bio bliže pet nego deset kuna, ali entuzijazam me nije napuštao. Bavio sam se i drugim poslovima, imao sam i restoran kako bih se uzdržavao i u budućnosti uspio ostvariti svoje ciljeve - prisjeća se.

Nagrade ne znače da slijedi predah, kaže direktor Revela, nego da istim tempom trebaju nastaviti dalje. Kako bi zadržali dobru poziciju na tržištu, kontinuirano poboljšavaju svoju uslugu, a klijentima omogućuju razne edukacije i radionice. Osim toga, praćenje trendova uvijek je važno.

- Prije desetak godina bili su vrlo popularni fileri i stalno se povećavala korištena doza, što je nekad znalo dovesti do potpuno izmijenjenog izgleda. Danas je naglasak na prirodnom i blažem izgledu uz konturiranje, pojačavanje vrata, brade i slično. Osim toga, uređaji najnovijih generacija stvaraju impresivne rezultate - objašnjava. Kirurške operacije sada su krajnja opcija.

Lino Marić smatra da je Hrvatska u dobroj poziciji da postane poželjna destinacija za estetski turizam jer imamo vrhunske kirurge i dermatologe.

- Kod nas je već sada dosta razvijen dentalni turizam, a estetika ga posljednjih deset godina želi pratiti. Cilj je da ljudi dođu obaviti neki estetski zahvat i nakon toga ostanu na odmoru u Hrvatskoj. I razvijene zemlje bore se za takve goste jer oni ne ostavljaju novac samo u poliklinikama nego se dodana vrijednost stvara i kroz smještaj i kupnju - objašnjava.

Općenito, estetska industrija je i u Hrvatskoj i u svijetu u velikoj ekspanziji. Dok je prije desetak godina bilo impresivno da kongres okupi pet tisuća sudionika, danas je njihov broj tri puta veći. Svake četiri do šest godina, ističe Marić, to se tržište podupla. Ni Hrvatska u tome ne zaostaje, pa danas svi proizvođači koji se bore na svjetskom tržištu i ovdje imaju svog distributera ili agenta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. studeni 2024 00:34