Uzlet na novo tržište

Uniline partnerstvom sa slovenskim SKIFUNom jača svoju ulogu na tržištu skijaških programa

Hrvatski turoperator Uniline sklopio je partnerstvo sa slovenskim ski operatorom
Boris Žgomba
 Goran Sebelić / CROPIX

Hrvatski turoperator Uniline sklopio je partnerstvo sa slovenskim ski operatorom SKIFUN i tako ojačao svoju ulogu na tržištu skijaških turističkih programa.

Da pojasnimo, SKIFUN nudi online rezervacijsku platformu putem koje ljubitelji skijanja mogu vidjeti ponudu smještaja, skipasseva i dodatnih usluga poput spa & wellnessa. Uz to, slovenski ski operator nudi skijaške aranžmane i škole skijanja u Sloveniji, Francuskoj, Italiji, Austriji, BiH, Srbiji i Bugarskoj te ima više od 400 poslovnih partnera na europskim skijalištima.

- Iznimno smo ponosni što naša kompanija postaje nositelj franšize SKIFUN-a za Hrvatsku, a od suradnje naših dviju kompanija očekujemo novu sinergiju i uzlet na ovom specifičnom tržišnom segmentu u Hrvatskoj – izjavila je Sandra Gobin, članica Uprave Unilinea za Sektor prodaje i produkcije, dodavši da već sada bilježe rast skijaških rezervacija domaćih gostiju u odnosu na isto razdoblje 2017.

Ipak, u Unilineu očekuju da će taj rast biti još i veći, a posebno računaju na tzv. "bijeli tjedan", odnosno na hrvatski skijaški tjedan koji počinje nakon božićnih i novogodišnjih blagdana. Naime, zbog školskih praznika tada na skijanje kreće gotovo 70 posto hrvatskih skijaša, kojih je inače preko 200 tisuća.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 05:29