SUMBARINE SE ŠIRI

U 2023. očekuju prihod od 130 mil. kuna, a cilj je samo jedan: Evo što sprema najpoznatiji hrvatski lanac burgera

Fond rizičnog kapitala Prosperus Growth preuzeo je udio u Submarineu, a za Nedjeljnji otkrivaju nove planove

Ovaj brzorastući hrvatski lanac restorana pokrenuo je poduzetnik iz Rijeke Alex Lazinica 2014. godine

 Submarine

U pitanju je hrana, odnosno brzorastući hrvatski lanac restorana koji servira hamburgere, ali kad o Submarineu govori predstavnik njihovog novog većinskog vlasnika, on kaže da je to zapravo digitalna kompanija za hranu ili, u engleskoj inačici, digital food brand.

Na pitanje što bi to uopće trebalo značiti, odgovara da više od polovice prihoda Submarinea dolazi iz digitalnih kanala, kao što su Glovo i Wolt. "Rekao bih da su jedini u Hrvatskoj i regiji s takvim rezultatom, to nema niti McDonald‘s", kaže nam Luka Orešković, partner u fondu rizičnog kapitala s privatnom ponudom Prosperus Growth. Taj fond je ovaj tjedan objavio da je ušao u Submarine, gdje sada drži 51 posto vlasništva.

Da, oni imaju izvrsnu hranu, kaže Orešković, ali ih...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 09:36