KOLUMNA TOP 1500

Tomislav Bagić, predsjednik Uprave Tiska: Tisak uspješno slijedi svoju novu strategiju tranzicije iz tradicionalnog kanala prodaje u moderan centar usluga

Daljnim razvojem i unaprjeđivanjem proizvoda i usluga, Tisak olakšava svakodnevnicu svojim kupcima

Tomislav Bagić

 Vesna Veselić/Cropix

Tisak je vodeći hrvatski maloprodajni lanac kiosaka i nacionalni distributer tiskovina, prepaid mobilnih kartica i start paketa telekom operatera kroz više od 850 vlastitih prodajnih mjesta s tradicijom dugom 50 godina. Tisak je u svojih 50 godina poslovanja od mjesta za prodaju isključivo tiskovina, s primarnom ulogom informiranja, prerastao u moderan maloprodajni lanac kioska, ne zanemarujući svoju ulogu društvene odgovornosti.

Osluškujući potrebe naših vjernih kupaca, trudimo se zadovoljiti sve njihove potrebe u skladu s današnjim užurbanim načinom života. Promjene životnih navika kupaca i njihovih navika kupovine, obvezuju nas kao najbliže i najdostupnije prodajno mjesto da pratimo, razvijamo i prilagođavamo se u skladu s njima. Kao potvrdu da kupci prepoznaju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. listopad 2024 16:30