Građevinska tvrtka Tehnika ima novi vizualni identitet, koji je u utorak predstavio predsjednik Uprave Bojan Horvačić.
"Prije pet godina započeli smo ozbiljno restrukturiranje Tehnike i taj proces još uvijek traje. No pokrenuli smo pozitivan trend i bilježimo sjajne rezultate. Nakon niza kriznih godina, 2023. godina je bila izuzetno dobra te smo zabilježili rast poslovnih prihoda za 98,7 posto. Građevinu se još uvijek doživljava starom tradicionalnom industrijom, ali mi u Tehnici želimo mijenjati tu percepciju javnosti.
Želimo biti kompanija mladih, visoko tehnološki obrazovanih ljudi, kompanija koja ulaže u ljude, koja se bavi inovacijama na tržištu, kompanija koja se ističe kao jedan od lidera na tržištu, želimo biti poželjan poslodavac i privlačiti mlade ljude...Na tom putu već jesmo i idemo prema budućnosti uz najbolji spoj znanja i iskustva s jedne i mladih talenata s druge strane", rekao je Horvačić i istaknuo kako trenutno imaju 14 otvorenih gradilišta diljem Hrvatske, a u budućnosti se planiraju širiti i na druga europska tržišta.
Prvi na terenu nakon potresa
Podsjetio je i kako je Tehnika bila među prvim kompanijama koje su nakon zagrebačkog i petrinjskog potresa izašle na teren, a taj segment poslovanja - društveno odgovoran, također im je izuzetno važan.
U postojeći znak Tehnike, prepoznatljivi monogram slova "T" u obliku stupova i nosača, osim sitnijih optičkih korekcija nije se zadiralo, no novi život je dobio uz 3D i 2D animacije te grafičke igre kojima je gurnut u prvi plan. Logotip je, pak, u potpunosti moderniziran: ako je onaj stari svojim blok-slovima i verzalima evocirao industrijsku silovitost 20. stoljeća, novi logotip (rad tipografa Marka Hrastovca) komunicira prikladnije novom vremenu — pristupačno, ljudski i jednostavno. Marko Hrastovec je i autor za novi brending posebno osmišljenog tipografskog pisma "Tehnika".
"Redizajn vizualnog identiteta kompanije poput Tehnike bio je ogroman izazov. Već na početku procesa kroz istraživanje brenda i njegove povijesti shvatili smo koliko je Tehnika kroz svoje stambene, poslovne i javne građevine ugrađena u svakodnevne živote ljudi u Hrvatskoj, regiji i šire, i baš smo tu humanističku crtu htjeli dodati u dosad vrlo "tehnički" korporativni identitet", komentirao je Dario Dević, Head of Design u 404 agenciji.
Tijekom dugih i uspješnih 77 godina rada, Tehnika je realizirala više od 1200 projekata u različitim segmentima građevinske industrije. Gradili su hotele, stambene zgrade, poslovne prostore, industrijske i kulturne objekte, a kroz realizirane projekte, kompanija je pokrila sve aspekte visokogradnje.
Simboli Zagreba
Neke od najpoznatijih Tehnikinih građevina pravi su simboli Zagreba, Muzej suvremene umjetnosti, KD Vatroslav Lisinski, "Kockica" i mnoge druge. Tek dio tih projekata predstavljen je jučer na prigodnoj izložbi legendarnih radova Tehnike koju potpisuje kreativan duo Ivan Dorotić i Maja Bosnić iz Studija Bosnić+Dorotić.
"Prava je privilegija dobiti priliku za uzeti si vrijeme i fokus za fotografiranje ovakvih objekata, nekih od legendarnih i arhitektonski značajnih zgrada iz bliže ili dalje prošlosti. Takve prostore, posebno iz razdoblja moderne, kao jedinstvene primjere svog vremena, treba čuvati, štititi i obnavljati, stoga je apsolutna čast fotografski ih dokumentirati s ciljem da se naglasi njihova važnost i kvaliteta. Najteži zadatak u ovom projektu, ali istovremeno i najzanimljiviji, bio je napraviti finalni izbor fotografija za izložbu između velikog broja snimljenog materijala ovako fotogeničnih i posebnih zgrada.
Jednako tako, umjesto ovih objekata, na fotografijama su mogli biti i neki drugi jednako zanimljivi i arhitektonski odvažni projekti iz bogate povijesti Tehnike, što samo pokazuje opsežan dijapazon njihovih izvedbi i opusa u arhitektonsko-graditeljskog baštini Hrvatske", komentirali su Ivan Dorotić i Maja Bosnić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....