Baranjska autocesta

Strabag i NIF Nemzeti gradit će dionicu do naše granice

Vrijednost ugovora je 246 milijuna eura, a dionica uključuje i gradnju 16 mostova
Dio koridora Vc je i most na Dravi kod Petrijevaca
 Vlado Kos/Cropix

Nakon što su Hrvatske autoceste krajem studenoga prošle godine obnovile gradnju autoceste Osijek - Beli Manastir na međunarodnom koridoru Vc, koji će povezati Budimpeštu s lukom Ploče, mađarska tvrtka NIF Nemzeti Infrastruktura napravila je iskorak prema gradnji autoceste na istom koridoru od Boje do Ivandarde.

Prema objavi NIF Nemzeti Infrastrukture u oglasniku javne nabave EU, posao gradnje 20 kilometara dugog pravca Boja - Ivandarda dodijeljen je konzorciju austrijskog Strabaga i mađarske tvrtke Duna Aszfalt uz obvezu da sagrade prometnicu u roku 36 mjeseci od potpisa ugovora. Vrijednost ugovora je 246 milijuna eura, a dionica uključuje i gradnju 16 mostova.

- Zatvaranjem ovog dijela koridora Vc mađarska mreža brzih cesta proširit će se na novi granični prijelaz prema Hrvatskoj. Međunarodni putnički i cestovni teretni promet bit će znatno ubrzan - izjavio je u povodu dobivanja posla Thomas Birtel, izvršni direktor Strabaga za jugoistočnu Europu.

Kada je u pitanju hrvatski dio koridora Vc, zadani rok za završetak autoceste Osijek - Beli Manastir je ljeto iduće godine. Riječ je o 17,5 kilometara autoceste kojom se, među ostalim, konačno stavlja u promet dovršeni 2485 metara dugi most na Dravi kod Petrijevaca, jedna od najvećih infrastrukturnih investicija u Hrvatskoj uopće, vrijedna milijardu i 180 milijuna kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. studeni 2024 00:33