DOBRA AKVIZICIJA

Stanić grupa novi je vlasnik Bihaćke pivovare: Sada imaju sve, i Marasku i Juicy sokove ali i ‘ozbiljnija‘ pića

Ova akvizicija za Stanića znači i proširenje zajedničke suradnje na tržištima regije i izvan same distribucije

Svjetlan Stanić

 Robert Fajt/Cropix

Preuzimanjem Bihaćke Pivovare, Stanić grupa nastavlja s realizacijom strateškog širenja u segmentu proizvodnje alkoholnih i bezalkoholnih pića, koja je započela akvizicijom branda Juicy 2013. godine. Integracija novih kompanija u Stanić grupu doživjela je ekspanziju u zadnjih nekoliko godina i to prvenstveno akvizicijom Maraske, a zatim i nedavnim preuzimanjem Heinekenovih bezalkoholnih brandova Sola i Zala u Sloveniji. Akvizicijom Bihaćke pivovare u svom portfelju, javljaju iz kompanije, Stanić grupa sada ima uz proizvodnju bezalkoholnih pića, jakih alkoholnih pića i proizvodnju piva.

Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe rekao je kako se Bihaćka pivovara sa svojim proizvodnim kapacitetima i asortimanom idealno uklapa u poslovnu viziju Stanić grupe temeljenu na tržišnoj poziciji i etabliranim brandovima Grupacije, te našoj gotovo tridesetogodišnjoj suradnji s Heinekenom, čiji smo ekskluzivni distributer za BiH i u čemu vidimo potencijal za proširenje zajedničke suradnje na tržištima regije i izvan same distribucije.

"Prepoznali smo priliku za akviziciju te smo u vrlo kratkom roku s dosadašnjim vlasnicima, obitelji Ibrahimpašić, postigli dogovor. Ovim putem im se želim zahvaliti na izvanrednoj poslovnoj suradnji prilikom preuzimanja Bihaćke pivovare. Sigurni smo da će know how Stanić grupe kojeg smo stekli surađujući sa svjetski poznatim brendovima iz područja pića te znanje koje posjedujemo zahvaljujući upravljanju najpoznatijim hrvatskim brendom sokova Juicy, kao i brendovima Maraske, osnažiti poziciju proizvoda Bihaćke pivovare na tržištu Bosne i Hercegovine, ali i cijele regije. Pri tome mislim i na bezalkoholni asortiman – negaziranu vodu i sokove, kao i na pivski, pri čemu će renomirani domaći brand upotpuniti našu ponudu prema tržištu“, rekao je Stanić.

image

Svjetlan Stanić

Robert Fajt/Cropix

Inače, Stanić grupa jedna je od najvećih regionalnih proizvođača u segmentu negaziranih pića te vlasnik dviju tvornica u Hrvatskoj i jedne u Bosni i Hercegovini, koja već u ovom trenutku proizvodi preko 100 milijuna litara godišnje.

Proizvodni kapaciteti Grupacije, navode iz kompanije, ovom akvizicijom povećati će se za dodatnih 50 milijuna litara i pet novih proizvodnih linija za staklo, PET, limenke i bačve te na taj način dodatno učvrstiti vodeću poziciju Stanić grupe na tržištu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. kolovoz 2024 10:27