U Splitu je po prvi puta domaćoj javnosti predstavljen Lifestyle Check IN, serija poslovnih događaja čija su prethodna dva izdanja održana u Austriji. Radi se o povezivanju domaćih tvrtki s kolegama iz drugih europskih država iz djelatnosti u kojoj proizvodi i usluge njeguju filozofiju ugodnog življenja kao što su moda i modni dodaci, kozmetika, uređenje doma, auto i nautička industrija i tehnologija. Lifestyle Check In događaj podržava udrugu Dance with Cancer, a organizacija se provodi uz podršku sponzora Juelstox International s kolekcijom nakita sa Sri Lanke i rumunjskog brenda VeroSlim.
- Lifestyle Check IN održavat će se Splitu jer je idealno mjesto za život, ali i za poslovanje stoga će, uz hrvatske lifestyle brendove, svoje proizvode domaćoj poslovnoj i široj javnosti predstaviti i njihovi kolege iz Austrije 15. listopada ove godine. Dan ranije vlasnici tvrtki i brendova imat će priliku u ležernoj atmosferi se međusobno upoznati, povezati, razmijeniti ideje i mišljenja te razmotriti mogućnosti plasmana proizvoda domaćih tvrtki u Austriji i obratno. U sklopu Lifestyle Check In, 15. listopada po desetak hrvatskih i austrijskih tvrtki izlagača svoje izložbene prostore imat će u hotelskim sobama, na različitim etažama hotela Radisson Blu Resort & Spa, kako bismo izbjegli grupiranje posjetitelja te im istovremeno omogućili ugodan boravak i neometan razgled i razgovor s izlagačima. Zdravlje nam je svima na prvom mjestu no poduzetništvo ne smije stati, trebamo samo uložiti nešto više kreativnosti kako bismo se nastavili povezivati i zajedno poslovati u novim okolnostima. Iako se većina brendova naših izlagača obraća damama, ponudom nećemo zanemariti ni muškarce, a imat ćemo i igraonicu za djecu sa zabavnim i edukativnim programima za sve uzraste, tako da mame poduzetnice neće morati nikoga moliti da im pričuva djecu kako bi nas posjetile - istaknula je Monika Ioanitescu, idejna začetnica i direktorica projekta, koja je nakon stečene diplome na fakultetu političkih znanosti u Beču, karijeru gradila u diplomaciji.
Joze Tomaš, predsjednik HGK - Županijske Komore Split sa svojim timom pružio je punu podršku organizaciji ovog poslovnog događaja, a ovom prilikom je i istaknuo:
Direktorica Trgovinskog odjela Veleposlanstva Austrije, Sonja Holocher-Ertl potvrdila je dolazak u Split u listopadu.
- Godišnji promet dobara između Austrije i Hrvatske iznosi 2 milijarde eura, promet usluga 1,7 milijardi eura te su austrijski poduzetnici do sada investirali preko 4,5 milijardi eura u Hrvatskoj - istaknula je Sonja Holocher-Ertl.
Lifestyle Check In nakon listopadskog događanja, kada je zemlja partner Austrija, ima u planu organizirati još tri B2B i B2C događaja u prvoj polovici 2021. godine kada će Split ugostiti poduzetnike iz Rumunjske, zatim Italije i Slovenije.
Organizatorica Monica Ioanitescu, koja je izabrala Split za život i poslovanje, kaže da joj je cilj afirmirati Split na međunarodnoj sceni kao idealno mjesto za život.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....