URBANA MOBILNOST

Rimac predstavlja sve detalje svog robotaksija, dugoočekivani projekt od danas nosi novo ime

Startup Mate Rimca prikupio je 100 milijuna eura investicija

Mate Rimac, CEO Bugatti Rimac

 Bugatti/Bugatti

Dugoočekivani projekt robotaksija koji u sklopu svojih kompanija razvija Mate Rimac u srijedu će, čini se, napokon biti predstavljen javnosti. Preciznije, predstavit će se "cjelokupni ekosustav urbane mobilnosti te sve funkcionalnosti buduće usluge", za koju se dosad očekivalo da bi mogla zaživjeti u Zagrebu 2026. godine.

U sklopu te premijere tvrtka Project 3 Mobility, pod čijom se kapom projekt razvija, od danas nosi novo ime - Verne. Ime je tvrtka dobila po piscu Julesu Verneu, jer "kao što se za Vernea kaže da je čovjek koji je izumio budućnost, Verne će revolucionarizirati način kako se krećemo u gradovima".

image

Tvrtka je ime dobila po Julesu Verneu

Verne/

"U 19. stoljeću Jules Verne predstavio je sliku svijeta kakav će biti u 21. stoljeću te je bio iznimno točan u svom predviđanju i zato smo upravo po njemu nazvali našu tvrtku Verne. Baš kao što je on pisao priče o nevjerojatnim avanturama i novim izumima, tako i mi želimo stvarati uzbudljive, nove izume koje će ljudi koristiti u budućnosti. Kao što je Jules Verne koristio temu putovanja kao pokretačku snagu u svojim pričama, mi u Verneu koristimo je kao inspiraciju u oblikovanju budućnosti ispunjene maštovitim inovacijama i stvarnim postignućima.

image

Ignazio Morello, kreativni direktor u Verneu

Verne/

Ime Verne povezujemo s idejama o istraživanjima, tehnološkom napretku i ljudskoj znatiželji. Verne razumije i primjenjuje psihološku privlačnost istraživanja temeljenog na priči, spajajući pritom uzbuđenje kreativnog predviđanja s ugodom poznatih avantura. Ovaj spoj ideja čini brend istovremeno inovativnim i duboko povezanim s tradicijom ljudske želje za otkrivanjem i napretkom", objasnio je Ignazio Morello, kreativni direktor u Verneu.

image

Dio tima firme P3 Mobility, odnosno Vernea

Ivana Grgic/Cropix

Morello, čovjek koji stoji iza ovog rebrendiranja, ima više od 20 godina iskustva te kao kreativni direktor u agenciji Saatchi & Saatchi, gdje je sudjelovao u radu na projektima za kompanije kao što su Mercedes-Benz, Toyota, Renault, Dolce & Gabbana, Bvlgari, Fendi...

Podsjetimo da je startup Mate Rimca početkom ove godine u investicijskoj rundi A prikupio je 100 milijuna eura od brojnih ulagača, među kojima su i KIA te državni fond Public Investment Fund (PIF) iz Saudijske Arabije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. listopad 2024 12:36