M+ Grupa je u trećem kvartalu 2020. ostvarila izvrsne poslovne rezultate. Poslovni prihodi u prvih devet mjeseci 2020. iznose čak 515 milijuna kuna. U odnosu na isto razdoblje prošle godine ostvaren je rast od 272 milijuna kuna, što je rast za 112 posto. Ostvarena EBITDA iznosi 86 milijuna kuna, što je rast od 59 milijuna kuna ili 215 posto u odnosu na isto razdoblje 2019. Prilagođena EBITDA, koja u obzir uzima jednokratne učinke, iznosi 93,3 milijuna kuna. Agilnim pristupom poslovanju kompanija je ostvarila rast u poslovanju usprkos pandemiji te, između ostaloga, proširila poslovanje na još nekoliko tržišta i povećala broj zaposlenika na više od 7.500.
Prva tri kvartala 2020. za hrvatsku BPTO–eksternalizacija poslovnih procesa i informacijskih tehnologija, kompaniju M+ Grupu ostat će zabilježena kao rekordni po financijskom poslovanju, dok je ostatak BPO sektora u svijetu zabilježio pad poslovanja. Prema BPO World Reportu, u istom razdoblju 2020. u kojem je M+ Grupa rasla za 112, svjetska BPO industrija zabilježila je pad prihoda od 28,7 posto .
„Anticipirali smo probleme s kojima će se BPO industrija suočiti u svjetlu pandemije i uspješno odgovorili na njih. Konkurencija je imala velike poteškoće s prelaskom na rad od kuće i fleksibilnošću poslovnih procesa, što smo mi za više od 7.000 zaposlenih riješili u nekoliko dana, a da klijenti nisu ništa osjetili. Pokazalo se i da je naša politika nearshoringa superiorna po učinku za klijente u odnosu na offshoring u daleke zemlje Azije. Usprkos pandemiji, uspjeli smo održati kontinuitet poslovanja za sve klijente, a potražnja za BPO uslugama je rasla, i to se ogleda u izvrsnim poslovnim rezultatima“, naglasio je Darko Horvat, predsjednik Uprave M+ Grupe.
U dnevnom izvješću vodeće regionalne investicijske kuće InterCapital među ostalim se navodi da je EBITDA rasla za 58,82 milijuna ili 215 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, do 86,22 milijuna kuna.
„Od toga je otprilike 40 milijuna pristiglo akvizicijom CMC-a, dok se 19 milijuna kuna može pripisati povećanju učinkovitosti u poslovanju. Stoga je EBITDA, ako isključimo učinke akvizicije, u odnosu na prošlu godinu porasla za otprilike 69 posto. Razina EBITDA-e o kojoj je Društvo izvijestilo ujedno znači i poboljšanje EBITDA marže za 5,5 postotnih poena na 16,7 posto. Istodobno, operativna dobit porasla je za 96 posto na 31,5 milijuna kuna“, stoji u izvješću InterCapitala.
Utjecaj na povećanje pružanja usluga digitalnih rješenja M+ Grupe imala je akvizicija Geomant Grupe, koja pokriva tržišta u SAD-u, Ujedinjenom Kraljevstvu, Mađarskoj i Rumunjskoj, a koja se odlično uklopila u grupaciju IT kompanija koje posluju u M+ Grupi. Kompanije u grupi koje se bave razvojem informacijskih tehnologija umjetne inteligencije i strojnog učenja. imaju sve izraženiji udio u prihodima grupacije.
„Pandemija je utjecala na ubrzavanje procesa transformacije prema digitalnim rješenjima i unutar same M+ Grupe. Tu posebno valja naglasiti razvoj robotic process automation rješenja za automatizaciju poslovnih procesa. Uvođenjem novih tehnologija, primjenom umjetne inteligencije, chatbotova i drugih inovativnih rješenja, M+ Grupa uspješno odgovara na potrebe najzahtjevnijih globalnih klijenata“, naglasio je Horvat.
M+ Grupa najveći je neovisni pružatelj BPTO usluga u srednjoj i istočnoj Europi i Maloj Aziji. Kompanija ima sjedište u Zagrebu, a operativno posluje u devet zemalja. Uz Hrvatsku, tu su još i Slovenija, Bosna i Hercegovina, Srbija, Turska, Rumunjska, Mađarska, Ujedinjeno Kraljevstvo i Sjedinjene Američke Države. U devet mjeseci 2020. Grupa je proširila poslovno djelovanje na još nekoliko tržišta Europske unije i Sjeverne Amerike. U M+ Grupu uložili su renomirani domaći i svjetski investitori, među kojima su sva četiri obvezna mirovinska fonda u Hrvatskoj te vodeći fond s fokusom na rastuća tržišta središnje i istočne Europe Mid Europa Partners. U zadnje četiri godine Grupa je realizirala 12 akvizicija, što je bio glavni izvor rasta i vrijednosti ove hrvatske kompanije s međunarodnim portfeljem klijenata. Među ovogodišnjim akvizicijama bila je i ona najvećeg turskog kontakt centra CMC-a, čime je M+ učvrstila svoju poziciju najvećeg regionalnog centra i pružatelja BPO i CRM usluga.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....