KOMPANIJA S VIZIJOM

Rast uz ekološki prihvatljive tehnologije: ‘To je pitanje opstanka i održavanja života na planetu‘

Saponia je usmjerena na poboljšanje energetskih performansi, smanjenje potrošnje energenata te projekte energetske učinkovitosti

Dajana Mrčela

 Gojko MitiĆ/

Kad je u pitanju očuvanje okoliša, za Saponiju to nema cijenu. To je pitanje opstanka, dugoročnog planiranja i održavanja života na planetu. Naša briga za okoliš više nije pitanje ekonomije, nego antropologije i biologije. Kad ste bolesni, nećete pitati koliko stoji lijek. Takav je slučaj s našim planetom Zemljom. Ona je bolesna, a ovo što sada radimo jedan je od načina da ju izliječimo. To je naša odgovornost.

Kreiranje proizvoda za budućnost

- Kratkoročno to znači investiciju, ali dugoročno imperativ je hoćemo li i kakav ćemo planet ostaviti generacijama koje dolaze. Saponia, kao jedan od najvećih proizvođača deterdženata i sredstava za čišćenje, tijekom svoje gotovo 130-godišnje tradicije uvijek je bila kompanija s vizijom za budućnost. Najbolja potvrda su naši brendovi, koji su od izlaska na tržište do danas oblikovali naš životni stil, nadahnjivali nas za nov način čišćenja, odijevanja i nov odnos prema prirodi, a istodobno su se Faks, Arf, Likvi, Nila i Ornel pobrinuli da nam svojom kvalitetom i učinkovitošću ostave što više vremena za sebe i svoju obitelj. Sve su to detalji kojih nismo u potpunosti svjesni u svakodnevnom životu, ali ako pogledamo oko sebe, vidjet ćemo koliko su svi ti proizvodi sastavni dio naših života. Zato i danas razvijamo i kreiramo proizvode za budućnost. Budućnost koja je okrenuta i našim potrošačima, ali u prvom redu našem planetu, jer o brizi za Zemlju ovisi koliko će buduće generacije uživati u svim prednostima koje će donijeti nove tehnologije - ističe Dajana Mrčela, predsjednica Uprave Saponije.

Identificirali pet glavnih ciljeva

Saponia, kako ističu u kompaniji, svoju budućnost vidi u tranziciji na klimatski neutralno poslovanje i aktivno promovira smanjenje negativnog utjecaja na okoliš. Prepoznali su važnost i potrebu uključivanja svojih svakodnevnih poslovnih procesa u ispunjenje globalnih ciljeva održivog razvoja UN-a. Iz tih razloga identificirali su pet glavnih ciljeva povezanih s njihovim poslovnim procesima.

- Saponia je tvrtka s izraženom rodnom ravnopravnošću, što smo potvrdili i potpisivanjem UN-ovih Women’s Empowerment Principlesa (WEPs) te pozicijom ambasadora projekta Target Gender Equality. Svoje poslovanje usmjeravamo na poboljšanje energetskih performansi, smanjenje potrošnje energenata, investiranje u projekte energetske učinkovitosti i postavljanje sustava za proizvodnju električne energije iz obnovljivih izvora. Stalnim inovacijama nastojimo postići učinkovitije tehnološke procese uz smanjen ekološki otisak - pojašnjava Dajana Mrčela.

Racionalna uporaba resursa jedan je od prioriteta Saponije, kao i uvođenje ekološki prihvatljivijih tehnologija, sirovina, ambalaže i formulacija proizvoda.

- Poruka koja najbolje naglašava naš odnos prema razvoju proizvoda koji će biti u svakom pogledu prijateljski povezani s prirodom opisana je u citatu bivšeg američkog predsjednika Obame: ‘Mi smo prva generacija koja osjeća utjecaj klimatskih promjena i posljednja koja može nešto poduzeti’. Naša je poruka - krenimo odmah! Svatko od sebe, u onome što najbolje zna - poručuje predsjednica Uprave Saponije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 07:41