Pozivamo vas na DK Piknik – prvu offline konferenciju u prirodi s online programom koji okuplja vodeće svjetske biznismene, futuriste, psihologe, kreativce i komunikatore, koji će se 16. i 17. lipnja održati u zagrebačkom Maksimiru podno Vidikovca.
DK Piknik, spin-off Dana komunikacija u Zagrebu, umjesto u konferencijskoj dvorani održat će se u zelenilu Maksimira, na dekicama i jastucima.
Dana 16. i 17. lipnja u after-work terminu, od 17 do 20 sati, podno Vidikovca u Maksimirskom perivoju, posjetitelji DK Piknika moći će pratiti prijenos (uživo) predavanja inozemnih stručnjaka uz Q&A te sudjelovati na panelu s domaćim tržišnim liderima.
DK Piknik ekskluzivno je organiziran za sudionike ovogodišnjih Dana komunikacija, koji će se održati u Rovinju, prema najavi 29. – 31. listopada 2020.
No čekajući rovinjski festival krajem listopada ove godine, u Maksimiru posjetitelje čeka fantastičan postav vodećih stručnjaka industrije i hrvatskim komunikatorima dati svježe uvide, nove ideje i prijeko potrebnu inspiraciju za nove poslovne, ali i privatne pobjede.
Kako razmišljati o budućnosti kada je razmišljati o budućnosti nemoguće! Upravo to bit će naziv predavanja futurista svjetskog glasa Bena Hammersleya, koji će otvoriti prvi dan DK Piknika. Potvrđeno je i sudjelovanje legendarnog Sir Martina Sorrella, kojeg ćemo pitati kako izvući biznis iz krize, a s psihologinjom specijaliziranom za osobnost Heidi Priebe pronaći ćemo prijeko potrebnu inspiraciju za poslovne, ali i privatne pobjede.
S početkom u 17, a formalnim završetkom u 20:30 sati, DK Piknik tijekom dva dana ugostit će čak šest inozemnih stručnjaka za zanimljive rasprave i Q&A sa sudionicima nakon predavanja, ali i svima okupljenima dati priliku zaviriti i u krizno funkcioniranje te stavove domaćih tržišnih lidera.
Kotizacije i rezervacije
Sudjelovanje na DK Pikniku ekskluzivno je organizirano za sve sudionike DK2020 u Rovinju koji su do sada osigurali svoju kotizaciju, a ulaznica za DK Piknik uključena je u cijenu kotizacije. Zbog planiranja okupljanja, a najkasnije do 12. lipnja, neophodno je potvrditi dolazak na DK Piknik ispunjavanjem obrasca.
Cijena ulaznice iznosi 450 kn + PDV. Cijena ulaznice za DK Piknik dio je kotizacije koju već imate za Dane komunikacija u Rovinju, a za sve ostale dostupan je limitirani broj DK Piknik ulaznica koje se mogu kupiti po navedenoj simboličnoj cijeni. Registrirati se možete slanjem prijave na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Preporučujemo sudionicima da na lokaciju stignu najranije sat vremena, a najkasnije pola sata prije početka programa kako bi se izbjegle gužve na akreditacijskom pultu, gdje je potrebno preuzeti narukvice za sudjelovanje.
Visoka razina sigurnosti
DK Piknik realizirat će se sukladno najvišim standardima i mjerama zaštite, u skladu s trenutačnom epidemiološkom situacijom te zakonima Republike Hrvatske, mjerama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i preporukama Nacionalnog stožera za civilnu zaštitu te će biti osigurane sljedeće mjere:
Fizička udaljenost sudionika
Događanje se održava na otvorenom, na prostoru veličine više od 1400 m². Tijekom cijelog boravka na DK Pikniku vodit će se briga o održavanju fizičkog razmaka sudionika od 1,5 m i više.
Sjedeća mjesta su unaprijed definirana u zonama s ograničenim brojem sudionika po zoni, međusobno udaljena najmanje 1,5 m, a u skladu s najvećim brojem posjetitelja koji mogu istovremeno boraviti na otvorenim prostorima, uz poštivanje preporučenog fizičkog razmaka.
Sigurnost na akreditacijskom pultu
Po dolasku, svim će sudionicima biti uručena konferencijska narukvica uz pridržavanje mjera sigurnosti te higijenske uvjete.
Maske za lice
Sudionicima je preporučeno korištenje maske za lice sukladno uputama za njezino korištenje.
Dezinficiranje
Na mjestima dostupnima sudionicima bit će osigurani dozatori s dezinfekcijskim sredstvom za ruke, kao i redovito čišćenje i dezinfekcija sanitarnog čvora u objektu Vidikovac s dezinfekcijskim sredstvima, sapunom i papirnatim ručnicima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....