POSLOVNI USPJEH

Prosječna plaća u njihovim trgovinama u Hrvatskoj je 1.672,32 eura: Objavili su i koliko novih poslovnica otvaraju...

Promet im je 24,16 posto veći u odnosu na prethodnu godinu

DM

 Ranko Suvar/Cropix

Dm Hrvatska će sljedeće godine otvoriti devet novih poslovnica, 14 postojećih će modernizirati, a ulažu i u online shop. Tako će više 12 milijuna eura uložiti u razvoj prodajne mreže, asortimana i digitalizaciju poslovanja. Članovi uprave dm-a su ovaj novitet najavili u sklopu predstavljanja rezultata poslovne godine 2022./2023., koja je završila sa zadnjim danom rujna.

U prošlih 12 mjeseci se broj kupnji u toj drogeriji povećao za 11,26 posto i tako premašio 30 milijuna. Ukupno je promet dosegnuo 441,7 milijuna eura što predstavlja rast od 24,16 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Od toga se 9,56 milijuna eura odnosi na kupnje u online shopu u kojem se promet povećao za čak 73 posto, a nastavio se i trend rasta prometa bezreceptnih medicinskih proizvoda koji je bio čak 50 posto veći.

Preliminarni podaci pokazuju da je bruto dobit na razini prošlogodišnje, oko 11,3 milijuna eura.

- Prošle je godine naše prodavaonice svaki dan posjetilo 96.738 kupaca, što je gotovo 10.000 kupaca više nego u prethodnoj poslovnoj godini. To nam potvrđuje da smo, u godini obilježenoj uvođenjem nove valute i promjenama na tržištu, uspješno opravdali povjerenje kupaca ulaganjima u razvoj ponude i usluga, ali i u cijene - istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor dm-a. Dodao je da je konceptom "Dobre cijene u svako vrijeme" obuhvaćeno 17.300 proizvoda, a prilikom uvođenja eura dodatno su snizili cijene 700 proizvoda.

image

Mirko Mrakužić, direktor dm-a

Zeljko Puhovski/Cropix

Da i kupci prepoznaju takvu korake, pokazalo je istraživanje Ipsosa po kojemu 73 posto kupaca u dm-u najradije kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu, a za kupnju dekorativne kozmetike za dm se najčešće odlučuje 58 posto njih. Svaki drugi ispitanik smatra da, među trgovačkim lancima u Hrvatskoj, dm najviše ulaže u zaštitu okoliša i potiče ekološku osviještenost.

Članovi Uprave dm-a osvrnuli su se i na održivost i društveno odgovorno djelovanje. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je podržao devet projekata usmjerenih na žensko zdravlje s više od 90.000 eura.

- Tijekom protekle godine aktivnosti smo usmjerili na zdravlje, s posebnim naglaskom na žensko zdravlje te smo skrenuli pozornost na teme i izazove s kojima se žene susreću. Uz natječaj, tijekom godine smo osigurali dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju te smo u suradnji sa stručnjacima kreirali seriju od šest podcasta i organizirali prvu dm konferenciju o ženskom zdravlju - istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.

image

Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u

Zeljko Puhovski/Cropix

Dm se i ove godine ističe kao dobar poslodavac za kojeg tri od četiri ispitanika smatraju da brine o svojim zaposlenicima. Prosječna neto plaća u prodavaonicama iznosi 1.672,32 eura što je više i od prosječne zagrebačke plaće. Novu poslovnu godinu dm započinje sa 178 prodavaonica u 66 gradova, od kojih su najnovije one u Opatiji i Pazinu otvorene prošle godine, i 2056 djelatnika.

- I dalje ćemo ulagati u online shop i truditi se biti prisutni svugdje. Zahvaljujući online shopu napokon smo došli i na Lastovo i na Vis, skoro i na Palagružu - rekao je Mrakužić.

Uz širenje ponude online shopa, dm je nastavio i s usavršavanjem digitalnih usluga. Aplikaciju za pametne telefone ‘Moj dm‘, putem koje je ostvareno više od 56 posto svih online kupnji, u protekloj poslovnoj godini preuzelo je više od 519.000 ljudi. Uslugu ekspresnog preuzimanja online narudžbi u prodavaonici koristila je gotovo trećina online kupaca.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. ožujak 2024 05:01