Dio korisnika mobilnih mreža Hrvatskog telekoma (i Bonbona), na području Zagreba imaju teškoće s uspostavom poziva i korištenjem mobilnog interneta. Korisnici prijavljuju kratkrotrajne gubitke signala koji se nakon nekog vremena vrati, a onda se opet izgubi.
Na Facebook stranici HT-a korisnici pokušavaju doznati što se zapravo događa, a iz najvećeg domaćeg telekoma odgovaraju da "bilježe poteškoće u radu usluge".
"Trenutno imamo zabilježene poteškoće u radu usluga na području Hrvatske, a s obzirom na to da se odmah krenulo s otklonom, uskoro se očekuje rješavanje", generički je odgovor zabrinutim korisnicima na društvenim mrežama.
U međuvremenu, kako su nam službeno javili iz HT-a, poteškoće su otklonjene oko 14 sati.
- Danas oko 12:40 sati zabilježene su povremene poteškoće u podatkovnom prometu za dio korisnika u mobilnoj mreži HT-a. Uložili smo maksimalan napor i svoje stručno znanje kako bismo omogućili uobičajeno funkcioniranje telekomunikacijskog prometa te su poteškoće otklonjene oko 14 sati - odgovorili su.
"Iskreno se ispričavamo svim svojim korisnicima koji su imali poteškoća u korištenju naših usluga i zahvaljujemo na razumijevanju."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....