Primark je u posljednjih godinu dana u svojim "starim trgovinama" zabilježio pad prodaje veći od dva posto, piše BBC.
Riječ je o padu prodaje u trgovinama koje ne uključuju one otvorene između rujna 2017. i 2018. godine, a očekuje se da će tih 15 novootvorenih trgovina u devet zemalja diljem svijeta ipak potaknuti rast.
S druge pak strane, ukupni profit Primarka prije poreza zabilježio je skok od pet posto i tako dosegnuo 1,37 milijardi funti.
Dok popularni modni lanac za loše prodajne rezultate krivi nekarakteristične vremenske uvjete za pojedina godišnja doba u posljednje tri sezone, spomenutu silaznu putanju irskog diva brze mode mnogi povezuju s politikom Primarka koji inzistira na prodaji u fizičkim trgovinama, a ne preko interneta. Ovaj trgovinski lanac, naime, koristi svoju internetsku stranicu samo kako bi usmjerio potrošače na neku od svojih 360 trgovina i na kolekciju koje one sadrže.
Uz to, Primark u sljedećoj financijskoj godini otvara nekoliko trgovina koje će se ukupno protezati na milijun kvadratnih metara. Najveća od njih nalazit će se u Birminghamu i s površinom od 160.000 kvadrata to će biti najveći Primarkov trgovački prostor.
Uz Birmingham, ovaj gigant otvara i trgovine u Bordeauxu, Bruxellesu, Utrechtu, Milton Keynesu i, ono što će najviše razveseliti naše šopingholičare, u Ljubljani. Slovenija će tako postati Primarkovo 12. tržište, a u planu je pomicanje sve većeg fokusa na srednje i istočnoeuropsko tržište, najavili su u kompaniji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....