Nova kampanja

Preko Funderbeama naš startup sa sjedištem u Dublinu traži još barem 86 tisuća eura

Vodeći ulagači u Top Digital Agency s iznosom od 30 tisuća eura zasad su Ratko Knežević i Ratko Bajakić
Ratko Knežević, Goran Deak, Scott Coleman i Ivana Gazić
 Boris Kovačev / CROPIX

Preko platforme Funderbeam u prostorijama Zagrebačke burze lansirana je nova kampanja, sedma po redu u Hrvatskoj. Kapital za razvoj prikuplja Top Digital Agency (TDA), a razvili su platformu koju opisuju kao globalno tržište za digitalne agencije. Ukupno traže minimalno 300 tisuća eura, maksimalno 400 tisuća eura. Dosad su već prikupili 214 tisuća eura, uglavnom od domaćih investitora, rekao nam je direktor Funderbeam SEE-a, tvrtke u suvlasništvu ZSE-a, Damir Bićanić.

Razvojni tim TDA je u Zagrebu, a sjedište u Dublinu, objašnjavaju osnivači. Razlog je što je u Irskoj za startup daleko lakše i financijski isplativije poslovati, porezne olakšice postoje, a i manje je papirologije. Vodeći ulagač s iznosom od 30 tisuća eura je Ratko Knežević, s istim iznosom ga je slijedio Ratko Bajakić, a ostala ulaganja bila su u rasponu od 500 eura do 10 tisuća eura. Kampanja će trajati 30 dana.

Poslovni model TDA je spajanje kompanija koje trebaju digitalne usluge i samih digitalnih agencija. Osnovani su u listopadu prošle godine, a dosad se na njihovoj platformi prijavilo oko 2600 agencija. Polovica ih je iz SAD-a, kao i kompanija koje su dosad preko njih odradile kampanje u vrijednosti ukupno većoj od milijun dolara.

Kampanju su investitorima predstavili suosnivači Goran Deak i Scott Coleman, najavivši da će, ostvare li ambiciozni poslovni rast, u iduće tri godine trebati novi kapital, procjenjuju još oko pet milijuna eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 13:10