Šesto izdanje Business Outlooka, magazina koji se pozicionirao kao najrelevantnije gospodarsko izdanje u Hrvatskoj i prepoznatljivi brend Hanza Medije, u četvrtak je u Dubravkinom putu predstavljen široj javnosti. Izdanje koje spaja analize novinara, analitičara i stručnjaka s kolumnama vodećih ljudi iz hrvatskog biznisa, stručna javnost je i ove godine s nestrpljenjem dočekala.
Predstavljanje Business Outlooka na jednom je mjestu okupilo vodeće stručnjake, direktore i ostale poslovnjake koji su svojim djelovanjem obilježili 2023., a u istom tonu nastavljaju razvijati svoje poslovanje. Okupljenima su se tom prilikom obratili predsjednica Uprave Hanza Medije Ana Hanžeković Krznarić, glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić i Gordana Galović Dupan, zamjenica glavnog urednika za gospodarstvo te im poželjeli ugodne blagdane i uspješnu novu godinu.
Ogurlić je istaknuo kako je u 2023. Jutarnji list kroz sve svoje platforme očuvao vodeću poziciju pa s optimizmom i veseljem iščekuje iduću godinu.
- Pokrenuli smo mnoge nove projekte, a za iduću superizbornu godinu pripremamo i nove projekte i značajne sadržajne iskorake prije svega na našoj digitalnoj platformi, ali i kroz naša print izdanja - najavio je na predstavljanju Business Outlooka.
Dubinske analize svih devet sektora i ključnih ekonomskih trendova i ove su godine u fokusu ovog magazina koji na 228 stranica pokriva sve ono važno u gospodarstvu.
Pogled u sljedeću godinu još je zanimljiviji zbog toga što je pred nama superizborna godina. Ukupno 46 detaljnih prognoza sedam vodećih stručnjaka, analiza ESG transformacije koja će obuhvatiti 50 tisuća kompanija u Europskoj uniji, veliki izazovi koji će nastati zbog nedostatka radne snage ili sve šire primjene umjetne inteligencije - samo su neke od tema kojih se ovogodišnji Business Outlook dotiče.