Ponovno su hit

Poznati britanski brend Dr. Martens bilježi rast prodaje od 20% zbog povratka mode 90-ih

Najveću potražnju bilježe u Europi, ali i putem svoje internetske trgovine
Ilustracija
 Max Pixel

Dr. Martens bilježi drastičan rast prodaje zbog povratka modnog stila slavnih 90-ih. Kako navodi BBC, ova ikona britanske mode, ove godine bilježi 20 posto veću prodaju, točnije 348,6 milijardi funti, što je kompaniji donijelo 33 posto veću zaradu (50 milijuna funti) u odnosu na isto razdoblje lani.

Prema navodima britanskih portala, nakon velikog pada i borbe za opstanak, kompanija sada bilježi sve bolje poslovne rezultate, a razlozi leže i u velikom utjecaju influencera i društvenih mreža na odabir proizvoda, ali i sve većoj popularnosti ovog brenda među mladima.

Da je uistinu došlo do veće potražnje za 'Martama' i u Hrvatskoj, otkrio nam je Boris Šušković, predsjednik uprave ShoeBeDoa.

- Svakako vidimo pomake u odnosu na prošlu godinu i možemo reći da postoji veći interes kupaca za cipelama Dr. Martens nego primjerice za Timberland, no, s obzirom da je ljeto tek završilo ne možemo govoriti o nekoj većoj prodaji. Rezultati će se tek vidjeti nakon zimskog perioda - poručuje.

Dodatno, iz kompanije navode da najveću potražnju bilježe u Europi, ali i putem svoje internetske trgovine koja im donosi 40 posto prihoda. Također poručuju kako gotovo polovinu svoje zarade bilježe od prodaje svojih najpopularnijih modela kao što su 1460 čizme i 1461 cipele, piše The Guardian.

- Ovo je bila odlična godina za dr. Martens. Ovaj rezultat posljedica je rasta na svim tržištima, ali i prodajnim kanalima čime smo ponovo dokazali snagu našeg brenda - kazao je Paul Mason, predsjednik uprave Dr. Martensa.

Inače, Dr. Martens 1960. godine osnovala je obitelj Griggs u engleskoj županiji Northamptonshire. Iako su cipele prvobitno bile namijenjene radnicima, poštarima i policiji, svoj procvat doživjele su krajem 1980-tih kada su ih popularizirali mnogi glazbeni bendovi poput Nirvane, Depeche Modea, Red Hot Chili Peppersa i mnogih drugih. Kako bi spriječili propast brenda 2000. godine proizvodni pogoni kompanije preseljeni su u Kinu i na Tajland, da bi sedam godina kasnije, obitelj Griggs ponovno pokrenula originalnu tvornicu u Wollastonu kako bi vratila autentičnost brenda.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 21:31