Iza Hrvatske poštanske banke (HPB) godine su snažnog rasta, i to u vrijeme globalne pandemije i krize uzrokovane ratom u Ukrajini, uvođenja nove nacionalne valute euro u Hrvatsku te preuzimanja i stabiliziranja Sberbanka, koji sada uspješno posluje kao dio HPB Grupe pod imenom Nova hrvatska banka.
Prošla godina bila je najbolja godina za HPB od osnutka 1991. godine. Na konsolidiranoj razini u 2022. ostvarena je rekordna dobit od 128 milijuna eura kao rezultat akvizicijskih aktivnosti i nastavka stvaranja održive profitabilnosti na razini Banke. Rast imovine HPB Grupe od 1,84 milijardi eura i matice za 0,88 milijardi eura također je najbolji u povijesti poslovanja te pozicionira HPB kao ozbiljnog izazivača za budućnost i ulazak u top 5 banaka po tržišnom udjelu na hrvatskom tržištu.
ČETVRTA INTEGRACIJA U PET GODINA
- U HPB-u imamo puno razloga biti zadovoljni. Uz niz rekordnih poslovnih rezultata, našoj Grupi pridružili smo novu članicu, Novu hrvatsku banku, koja je danas stabilizirana i uspješno posluje. Nakon prvih 30 godina poslovanja nastavljamo snažno graditi razvojni put Banke, pružajući značajnu podršku gospodarskom razvoju naše zemlje - izjavio je Marko Badurina, predsjednik Uprave Hrvatske poštanske banke.
Integracija Nove hrvatske banke četvrta je integracija koju HPB provodi u posljednjih pet godina. Radi se o opsežnom projektu na kojem radi više od 220 zaposlenika u svim sferama poslovanja, od prilagodbe informatičkih sustava i proizvoda do tima pravnih stručnjaka koji su zaduženi za ispunjenje regulatornih zahtjeva prema zaposlenicima, klijentima, vjerovnicima, supervizorskim tijelima i zaposlenicima. Ovim pripajanjem će nastati jedna snažna banka s jedinstvenom ponudom proizvoda, pod jednim brendom i s poslovnicama na svim lokacijama na kojima su obje banke prethodno samostalno poslovale.
JAČANJE DIGITALNIH KANALA U FOKUSU
Iza HPB-a je i iznimno opsežan projekt uvođenja eura, a njegova provedba trajala je godinu i pol dana. Aktivno je bilo uključeno 250 ljudi, utrošeno 83.000 IT sati, realizirano oko 250 promjena na sustavima, pri čemu su se HPB-ovi stručnjaci uistinu dokazali kao efikasan tim koji isporučuje. HPB je već od jutra prvog radnog dana nove godine u svim distributivnim kanalima klijentima omogućio korištenje usluga u euru.
Strateška je ambicija HPB-a biti u pet najvećih banaka u Hrvatskoj, uz organski i anorganski rast kada se za to ukaže prilika, uvažavajući stečena iskustva i know-how. U ovoj godini plan je i usmjeriti se prema mlađim klijentima jačanjem digitalnih kanala. HPB se razvija u ozbiljnog digitalnog konkurenta, koji nerijetko i prvi izlazi na tržište s inovacijama. HPB-ov tim predan je stvaranju moderne banke i kontinuirano radi na praćenju trendova i novih tehnologija, kao i ispitivanju tržišta. Klijenti očekuju izvrsno i konzistentno korisničko iskustvo kroz sve kanale.
Korisnička očekivanja formiraju se na osnovi iskustava u svakodnevnim transakcijama, stoga HPB teži da u srednjem roku svaki proizvod i usluga budu dostupni i putem digitalnih kanala, pri čemu će se novi proizvodi razvijati kao potpuno digitalizirani, a postojeći portfelj proizvoda prilagođavat će se kako bi bio digitaliziran u budućnosti.
HPB želi na vrijeme i što bolje prepoznati stvarne potrebe klijenata, s posebnim pogledom na generaciju Z, koja se po preferencijama potpuno razlikuje od prethodnih. Zbog toga banka radi na edukaciji svojih stručnjaka i razvoju timova zaduženih za osmišljavanje proizvoda i procesa koji će za klijente značiti jednostavniju i bržu uslugu. Uz fokus na razvojne aktivnosti HPB će u narednom razdoblju ciljati realizaciju dobrih trendova ostvarenja financijskih rezultata, te nastaviti kreirati vrijednost za sve dionike na osnovama održivog poslovanja i rasta tržišnog značaja.
“Uz niz rekordnih poslovnih rezultata, našoj Grupi pridružili smo novu članicu, Novu hrvatsku banku, koja je danas stabilizirana i uspješno posluje”
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....