Poljski lanac trgovina odjećom LPP čiji su najpoznatiji brendovi Reserved i Mohito, do kraja godine otvoriti će svoj prvi dućan u Sloveniji. Time će LPP, nakon što je u Hrvatskoj otvorio prodajnu mrežu 2014. a u Srbiji prošle godine, proširiti poslovanje u regiji s najavom da iduće godine otvori prvu trgovinu i u Bosni i Hercegovini.
Najava širenja na Sloveniju i BiH potvrđena je na nedavnom otvaranju prve LPP-ove trgovine u Izraelu, u Tel Avivu.
- Procjenjujemo da će naš godišnji promet globalno rasti za najmanje 15 posto. Bez novih tržišta, takva dinamika ne bi bila moguća – poručio je na otvaranju trgovine u Tel Avivu, Slawomir Loboda, potpredsjednik Uprave LPP-a. U Izraelu LPP surađuje s kompanijom H&O koja ima pod kontrolom najbolje maloprodajne lokacije na tamošnjem tržištu.
Ulaskom na izraelsko i slovensko tržište, LPP je prebacio brojku od 20 zemalja u kojima ima svoja prodajna mjesta. Osim u Europi, prisutni su i u Aziji i u Africi. Smatraju se najbrže rastućim trgovačkim lancom odjeće u Srednjoj Europi i jednim od najbrže rastućih u svijetu.
U prilog spomenutoj procjeni o godišnjem rastu kompanije od 15 posto, idu podaci o rastu LPP-ovih prihoda u prvom kvartalu ove godine u odnosu na isto razdoblje lani od 16 posto. U prošloj godini zabilježili su najbolji poslovni rezultat u svojoj povijesti s prihodom od prodaje od četiri milijarde i 300 milijuna eura, pri čemu je najviše povukao brend Reserved.
Prva LPP-ova trgovina u Sloveniji biti će u City centru u Celju. Uz BiH, poljski lanac iduće bi godine, prema najavama iz Tel Aviva, otvoriti i tržište Finske.
U 25 godina postojanja LPP je otvorio 1700 trgovina i otvorio oko 25 tisuća radnih mjesta. Osim Reserveda i Mohita, njihovi brendovi su i Cropp, House i Sinsay. U Hrvatskoj zapošljavaju 250 radnika, a prodajnom mrežom zasad su pokrili Zagreb, Split, Rijeku, Osijek, Varaždin i Zadar.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....