Kikiriki, kokice, kava

Od ove jeseni fanovi Arsenala i Liverpoola mogu tijekom utakmice popiti i Lavazza kavu

Grupa Lavazza sklopila je novo partnerstvo s nogometnim klubovima Arsenal i Liverpool
Navijači Liverpoola na Anfieldu
 Russell Cheyn / REUTERS

Grupa Lavazza sklopila je novo partnerstvo te će se u nogometnim klubovima Arsenal i Liverpool točiti kava te talijanske kompanije. Tako će sada fanovi tih britanskih klubova tijekom utakmice moći popiti i Lavazzinu kavu.

Tijekom sljedeće tri godine Lavazza će biti ekskluzivni dobavljač kave na stadionima Emirates i Anfield, a u ponudu će biti uključena nova održiva mješavina kave iTierra! Kolumbija te Kafa Forest Coffee. Te će se vrste kave posluživati u VIP salonima i u salonima za igrače, a moći će se i kupiti na prodajnim mjestima unutar stadiona.

- Kao dio naše marketinške strategije, oduševljeni smo sklapanjem lokalnog partnerstva s Arsenalom i Liverpoolom, dvije engleske vrhunske momčadi rangirane među "Top 20 najvrjednijih sportskih brendova" na svijetu, a jedan od mnogih aspekata ovog partnerstva uključuje odabrane igrače iz oba kluba kao protagoniste lokaliziranih verzija nove Lavazzine globalne reklamne kampanje koja će prvo biti premijerno prikazana na tržištu Velike Britanije krajem studenog – komentirao je novo partnerstvo Carlo Colpo, globalni voditelj marketinške komunikacije Lavazze.

No, i prije suradnje s Arsenalom i Liverpoolom, Lavazza je bila povezana sa sportom i prestižnim sportskim događajima. Primjerice, ta je talijanska kompanija jedini brendirani sponzor hrane i pića na sva četiri Grand Slam teniska turnira, što uključuje i Wimbledon, te je partner na događajima poput Royal Ascota u UK-u i Mercedes kupa i CHIO Aachena u Njemačkoj.

Uz to, Lavazza posluje u više od 90 zemalja putem podružnica i distributera, a izvozi 63 posto svoje proizvodnje. Stoga i ne čudi da je kompanija tijekom prošle godine zabilježila dvije milijarde prometa, a sklapanjem partnerstva poput navedenog namjerava bilježiti još i veći.

- Ovo je potez koji omogućuje da naša iskustva autentične talijanske kave dopru do potrošača ne samo iz prve ruke na stadionima, već da kroz mnoštvo drugih dodirnih točaka tijekom cijele godine potencijalno dopremo do desetaka milijuna fanova – izjavio je David Rogers, direktor tvrtke Lavazza u Ujedinjenom Kraljevstvu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. studeni 2024 09:41