Nije sporno da svaki prosječni milijarder može kupiti jednu od najpoznatijih svjetskih jurilica, Ferraria. No, samo odabrana skupina njih ima privilegiju biti vlasnik personalizirane verzije ovog talijanskog vozila.
Nakon već otvorena dva butika u kojima oni najbogatiji mogu samostalno u potpunosti dizajnirati svog limenog ljubimca, Ferrari je sada na 610 kvadratnih metara otvorio novi 'Tailod Made' centar na Manhattanu.
- Htjeli smo našim klijentima pružiti jedno posve novo iskustvo koje ne mogu nigdje pronaći – istaknuo je Enrico Galliera, direktor marketinga.
I dok, djelomično personalizirani dizajn automobila nije nikakva novost, a ovaj automobilski gigant već u svojoj normalnoj ponudi kupcima nudi izmjenu osnovnih vizualnih karakteristika, tako zvani 'tailor made' program cijelu priču, ali i cijenu diže na potpuno novu razinu.
Cijene ovih automobila nerijetko su i 20, ali i 100 posto više od uobičajene tržišne vrijednost.
Unutar butika kupac zapravo od nule sastavlja vlastiti auto, od karoserije od unutrašnjosti. Ovi dućani, u stvari, više nalikuju onim modnim dizajnerskim buticima, nego klasičnoj trgovini vozila. Kupac uz asistenciju trgovca prolazi kroz svaki korak konfiguracije automobila i na ekranu u 3D prikazu može vidjeti budući izgled vozila.
- Vi ovdje ne odabirete samo svoju boju. Kupac zapravo može sam kreirati vlastitu boju. Na samom kraju, auto dolazi s posebno dizajniranom pločicom s imenom novog vlasnika – objašnjava Galliera.
Kako navodi CNBC, samo prošle godine od ukupno 9.200 prodanih auta kompanija je prodala između 200 do 300 personaliziranih vozila.
No, za ulazak u elitni klub Ferrari ima nekoliko uvjeta.
Tako, podeblji bankovni račun nije jedini način na koji netko može ući u ove butike, a prednost imaju oni najvjerniji. Naime, prije dolaska, kupac je mora prijaviti, zatim prolazi proces pregleda od strane kompanije, a nerijetko i razgovor u obliku brifinga.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....