Hrvatski Telekom, kao predvodnik digitalizacije Hrvatske, svojim korisnicima u privatnom i poslovnom segmentu pruža novu ponudu usluge oglašavanja na internetu koja uključuje oglašavanje na Googleu i Facebooku, konzultacije sa stručnjacima, upravljanje kampanjama i analizu rezultata kampanja.olakšati poslovanje.
Ponuda je nastala temeljem interesa i želja malih i srednjih poduzetnika među kojima je provedeno istraživanje čiji rezultati pokazuju kako je investiranje u oglašavanje na internetu na vrhu popisa.
Na današnjem vrlo konkurentnom tržištu bez granica i uz vrlo jaku i aktivnu konkurenciju, malim tvrtkama je teško postići da ih potencijalni korisnici prepoznaju. Zato je oglašavanje na internetu odličan način za učinkovitu i atraktivnu vidljivost na tržištu. Malim i srednjim kompanijama HT pruža digitalne alate za oglašavanje kako bi povećali svoju konkurentnost i osnažili ih da otvore nove mogućnosti rasta.
- Zahvaljujući tehnologiji, prilike na tržištu uvelike su se promijenile i nikada nije bilo lakše dosegnuti nove korisnike. Želimo povezati male i srednje poduzetnike s prilikama koje im nudi oglašavanje na internetu i na taj im način omogućiti uspješnije poslovanje - rekao je Jerko Dumanić, direktor Sektora za marketing poslovnih korisnika Hrvatskog Telekoma.
U sklopu kampanje poduzetnicima ćemo nuditi i dodatnu vrijednost, cjelodnevne radionice u četiri hrvatska grada – Rijeci, Splitu, Osijeku i Zagrebu, na kojima ćemo ih educirati o tome što praktično znači digitalizacija poslovanja, pružiti im temeljna znanja i preporuke za oglašavanje na internetu te im omogućiti interaktivne radionice s temama o oglašavanju na internetu po njihovom izboru. Prva u nizu radionica održat će se 12. studenog u Rijeci, a tjedan dana kasnije 19. studenog u Splitu. Osijek je na redu 28. studenog, a Zagreb 9. prosinca. Više detalja o samom programu i prijavi možete pronaći na linku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....