Njemački NFON, pružatelj govornih usluga u cloudu koji je početkom studenog ušao na hrvatsko tržište ulazi na tržište cloud kontaktnih centara. Kompanija je ugovorila strateško partnerstvo s češkim liderom u razvoju rješenja za kontaktne centre Daktelom. Rezultat je novi omni-channel središnji kontaktni centar koji će NFON premijerno predstaviti u Londonu na Call & Contact centre Expo.
Klaus von Rottkay, izvršni direktor NFON-a kaže da su europske tvrtke pod pritiskom da digitalnu transformaciju nastave kroz modernizaciju poslovne komunikacije.
- Sučelje za komunikaciju s korisnicima ovdje je ključan faktor. Dok su velike tvrtke ponekad već korak ispred, mnoge srednje i male tvrtke tek kreću u ovaj važan proces i zato kroz naše partnerstvo s Daktelom, nudimo europskim tvrtkama tehnološki izvanredno rješenje - kaže von Rottkay.
Europsko tržište za kontaktne centre u cloudu (CCaaS) lani je težilo 1,4 milijarde kuna i činilo 27 posto ukupnog svjetskog tržišta procijenjenog na 778 milijuna dolara. Do 2027. očekuje se da će rasti prosječno 17 posto godišnje. Čak 80 posto tog tržišta čine kompanije s 50 do sto zaposlenika.
Richard Baar, osnivač i izvršni direktor Daktela kaže da su postali lider u Češkoj, jer su dosta rano svoj fokus stavili na tržište kontaktnih centara.
- Ovo tržište ima specijalne karakteristike, posebno uključujući visoke zahtjeve za dostupnošću, podrškom i određenim stupnjem za prilagodbu, a s našim proizvodom, brzo smo postali vodeći pružatelj usluga i sada ulazimo u novu fazu proširenja poslovanja zajedno s NFON-om - zaključuje Baar.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....