Oštri rezovi

Njemački farmaceutski div Bayer prodaje brendove i otpušta 12.000 zaposlenika

Neki od brendova koje Bayer prodaje su Dr Scholl proizvodi za njegu stopala i Coppertone krema za sunčanje
Bayerova tvornica u Leverkusenu
 Profimedia, imageBROKER

Njemački kemijski i farmaceutski div Bayer prodaje svoje brendove i otpušta oko 12.000 zaposlenika kompanije, piše BBC.

Neki od brendova koje Bayer prodaje su poznati Dr Scholl proizvodi za njegu stopala te Coppertone krema za sunčanje, koje je kompanija stekla kupnjom Merckova odjela za zdravstvenu skrb prije četiri godine.

Uz to, Bayer namjerava prodati i svoj odjel za zdravlje životinja, što bi moglo vrijediti oko sedam milijardi eura, a do rezova je došlo zbog potrebe za uštedom nakon kupnje američkog proizvođača sjemenja i pesticida Monsanto.

Naime, vrijednost dionice Bayera ove je godine pala za više od 30 posto, a investitore brinu i posljedice 9.000 tužbi koje su podignute protiv kompanije zbog navodnih kancerogenih Monsantovih herbicida. Dodatno, brendovi koje farmaceutska kompanija prodaje zabilježili su pad prihoda zbog velikog broja potrošača koji kupuju u online trgovinama ili, pak, proizvode nekih jeftinijih brendova.

Bayer je i u potrazi za kupcem svog 60-postotnog udjela u Currenti, njemačkoj kompaniji koja upravlja infrastrukturom kemijskih tvrtki, za što bi mogao dobiti između jedne i dvije milijarde eura.

- Ove su promjene potrebne kako bi postavili temelje za Bayer da poboljša svoje rezultate i održivost kompanije – objasnio je Werner Baumann, izvršni direktor Bayera.

Inače, prema BBC-ovoj računici, otkazi će koštati kompaniju više od četiri milijarde eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 13:08