IZNENAĐENJE NA LJESTVICI

Ni Zara, ni H&M nisu u top 5: Ovo je najpopularniji modni lanac u Njemačkoj u 2023., ima brojne dućane i kod nas

Ocjena se temelji na zadovoljstvu kupaca, kvaliteti, i omjeru cijene i učinka

Shopping centar City center one West

 Davor Pongracic/Cropix

U 2023. godini institut za istraživanje tržišta YouGov ponovno je identificirao najpopularnije robne marke među Nijemcima. Ocjena se, između ostalog, temelji na zadovoljstvu kupaca, kvaliteti i omjeru cijene i učinka. Prvih pet na modnoj ljestvici izazivaju iznenađenja.

U kategoriji “Modni trgovac” njemački gigant obuće Deichmann nadmašuje međunarodne modne lance i zauzima prvo mjesto na ljestvici s 33,8 bodova. Slijedi trgovina odjećom C&A na drugom mjestu s 28,0 bodova. Modna tvrtka Peek & Cloppenburg iz Düsseldorfa, koja je 2022. bila druga, ove je godine osigurala treće mjesto na pobjedničkom postolju s 23,1 bodom, prenosi Fenix magazin.

Ulazak na ljestvicu Engelberta Straussa je iznenađenje. S 21,4 boda stručnjak za radnu odjeću zauzima četvrto mjesto. Prošle godine tvrtka je bila pobjednik ove godine ukinute kategorije “Modni specijalizirani trgovac” i plasirala se ispred ovogodišnjeg pobjednika Deichmanna. Među prvih pet, kao i prošle godine, ušao je njemački proizvođač odjeće s.Oliver (19,5 bodova). Ono što iznenađuje je da među prvih pet nema velikih tvrtki za online naručivanje kao što su Zalando i ABOUT YOU te modnih lanaca kao što su H&M, Primark, Zara i TK Maxx.

Modni brandovi 2023. godine

Za rangiranje “Marken des Jahres 2023” YouGov je koristio vlastiti BrandIndex i rezultat indeksa izmjeren u njemu. U kategoriji “Modni trgovac”, 65 tvrtki koje su dobile najviše ocjene među potrošačima mjereno je svakodnevno i metodično na različitim metrikama.

Za ocjenu indeksa odlučujuće su prosječne izmjerene vrijednosti metrike kvalitete, omjera cijene i učinka, općeg dojma, spremnosti na preporuku, imidža poslodavca i zadovoljstva kupaca. Postignuti bodovi temelje se na anketama stručnjaka za brendove, ocjenjivača brendova i ljudi koji nisu upoznati s brendom. Spektar se kreće od -100 bodova za negativnu percepciju marke do +100 bodova za potpuno pozitivan imidž marke.

Za rangiranje 2023. provedeni su online intervjui za njemačku populaciju od 18 i više godina u razdoblju od jedne godine do kraja kolovoza 2023.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 09:31