Netflix je u posljednja tri mjeseca dobio 5,9 milijuna novih pretplatnika što je gotovo tri puta više nego su analitičari predviđali kada je najavljeno ograničavanje dijeljenja lozinki. Prema tvrtki, više od 100 milijuna kućanstava sudjelovalo je u dijeljenju lozinki. Pokazali su to kvartarni rezultati koje je taj streaming servis objavio prvih od svih medijskih i tehnoloških kompanija. U njemu su istaknuli kako je u analiziranom tromjesečju zarada bila 1,8 milijardi dolara uz prihode od 8,2 milijarde dolara. Veliki skok broja novih korisnika, koji premašuje očekivanih dva milijuna, rezultat je toga što je velik dio ljudi koji su dijelili lozinke odlučilo napraviti vlastiti korisnički račun. Iako se mislilo da će mnogi radije odustati od Netflixa koji sada ima 238 milijuna pretplatnika diljem svijeta, piše Guardian.
Očekuje se da će štrajk zbog plaća i upotrebe umjetne inteligencije u nadolazećim mjesecima znatno utjecati na industriju zbog pauziranja nove sezone globalnih hitova uključujući serije House of the Dragon i The Last of Us te filmove među kojima su Gladiator 2 i Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two. Analitičari Deutsche Bank predviđaju da će povećanje "plaćenog dijeljenja" povećati prihode Netflixa 2023. i da će tvrtka također imati koristi od međunarodne publike i svoje sposobnosti generiranja hitova iz inozemstva - kao što su Squid Game i Money Heist.
- Gotovo sve što muči tradicionalne medijske tvrtke usmjerene na televiziju su vjetar u leđa za Netflix - napisala je Deutsche Bank u bilješci ulagačima.
Netflix je također proširio svoj tok prihoda, uvodeći pretplatu s oglasima. U utorak je tvrtka objavila da odustaje od svog najjeftinijeg mjesečnog plana bez reklama u SAD-u i Ujedinjenom Kraljevstvu, u nastojanju da dobije više prijava za svoju opciju podržanu oglasima. Plan je koštao 9,99 dolara u SAD-u i 6,99 funti u Velikoj Britaniji i ograničavao je pretplatnike na prikazivanje HD sadržaja na samo jednom uređaju odjednom. Netflixova najjeftinija razina sada iznosi 6,99 USD (4,99 GBP) mjesečno uz podršku oglasa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....