mate rimac

‘Neki naši dragi sugrađani se nadaju da smo ‘jedva sklepali‘ jednu Neveru. Morat ću vas razočarati...‘

Nevera je ozbiljan projekt za koji je već proizvedeno svih 16 prototipova, kaže Mate Rimac
 Damir Krajac/Cropix

Dan nakon što su iz Rimac Automobila objavili da lansiraju produkcijsku verziju svoje druge generacije hiperautomobila s imenom Rimac Nevera, na Facebooku se oglasio Mate Rimac.

Podsjetimo, cijena Nevere je oko dva milijuna eura, a Rimac posebno ističe kako je velika stvar da auto, koji je inače jedan od najkompleksnijih mogućih proizvoda, razvijen i proizveden u zemlji u kojoj nisu postojale kompetencije za takav poduhvat

- Ponosni smo na rezultate testiranja Nevere i globalnog odjeka u najjačim publikacijama. Dosta je velika stvar da auto, koji je inače jedan od najkompleksnijih mogućih proizvoda, razvijen i proizveden u zemlji u kojoj nisu postojale kompetencije za takav poduhvat, smatran vrhuncem trenutno mogućeg - rekao bih s punim pravom. Najsnažniji i najbrže ubrzavajući serijski auto ikad (dokazano testovima), najveći kapacitet baterije ikad u serijskom autu (120 kWh), najbrže punjenje (500 kW), najčvršća struktura ikad (70.000 Nm/°) itd.

Neki naši dragi sugrađani se nadaju da smo "jedva sklepali" jedan komad koji su novinari testirali pa da će neće doživjeti proizvodnju 150 komada. Morati ću vas razočarati - C2 projekt (sada Nevera) je ozbiljan projekt, za koji je već proizvedeno svih 16 prototipova (ne računajući platforme koje radimo za jednog drugog proizvođača, kojih je još jednom gotovo isti broj proizveden) a novinari su testirali 3 različita automobila. Na ovom slide-u je svaka slika jedan proizveden auto (osim ova dva "bucks"). Na žalost, većina tih auta je, nakon testiranja na stazama i cesti, morala na crash testiranje. Jedan od auta koje su novinari vozili će također završiti na finalnim homologacijskim testovima.

Btw. Gotovo sve homologacijske testove (kojih je tisuće) smo već prošli, sada radimo finalne testove uz "witnessing" (svjedočenje) homologacijskog autoriteta. Dakle testiranja se ponavljaju više puta, obično se ne radi certifikacijski test iz prve nego se testira više puta da se dobije sigurnost u prolazak uz svjedoka tako da očekujemo finalnu EU i US certifikaciju prije isporuke prvih Nevera kupcima", napisao je u postu na Facebooku Mate Rimac.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. studeni 2024 07:30