Takozvani OTT (over-the-top) igrači, poput Netflixa, dugo su bili trn u oku telekomima, jer za razliku od operatera ne ulažu mnogo u lokalnu internetsku infrastrukturu, a preko nje dolaze do korisnika.
U četvrtak su telekom A1 Hrvatska i Netflix to obrnuli.
Netflix je objavio da im je A1 prvi telekom partner u Hrvatskoj, a kroz to partnerstvo A1 će stvoriti nov način kako povratiti svoje investicije u infrastrukturu.
Jiří Dvorjančanský, predsjednik uprave A1 Hrvatska kaže da sam jako puno gleda Netflix.
- Dobar smo fit u smislu povezivanja fiksnog i mobilnog, a Netflix donosi mnogo sadržaja sa stranih tržišta - kaže Dvorjančanský.
Navodi da je A1 lani napravio rekordne investicije. Navodno je riječ o oko 200 milijuna eura ulaganja.
Rezultat takvih investicije je da je A1 izgradio optiku od 800 tisuća kućanstava te s 5G mrežom postigao pokrivenost od 90 posto.
Plan operatera je nastaviti s investicija u ovoj i narednoj godini kako bi u 2025. dosegao milijun kućanstava koje pokriva njegova mreža super brzog interneta.
Monika Majstorović, direktorica marketinga za privatne korisnike A1 Hrvatska kaže da će u sklopu suradnje novim i postojećim korisnicima ponuditi pretplatu na Netflix, nekima i po šest mjeseci besplatnog Netflixa.
- Kontinuiranim obogaćivanjem našeg portfelja usluga nastojimo izlaziti iz okvira standardnih telekom ponuda, nudeći premium uslugu koja je još bolje prilagođena potrebama i željama korisnika - kaže Majstorović.
Stefan Nabiałczyk, voditelj partnerstva u Srednjoj i Istočnoj Europi u Netflixu kaže da je zahvalan što A1 želi svojim korisnicima ponuditi najbolju ponudu.
- U 2024. godini pokrećemo prvo partnerstvo u Hrvatskoj s jednim od najpoznatijih igrača na tržištu - zaključuje Nabiałczyk.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....