Hrvatske autoceste pokrenule su postupak raspisivanja javnog natječaja za izvođača radova na zaobilaznici oko Novog Vinodolskog. Riječ je o jednoj od najvećih investicija u domaćoj cestogradnji, jer je izgradnja nove prometnice kojom se Novi Vinodolski veže na 'jadransku magistralu' i buduću autocestu Rijeka-Split vrijedna 495 milijuna kuna.
Iako je zamišljena obilaznica oko Novog Vinodolskog dužine svega 9,8 kilometara, na trasi se, među ostalim, nalaze zahtjevni građevinski poduhvati tunel Zagori, dužine 834 metra, i vijadukt Ričina (1062 metra) koji znatno poskupljuju investiciju.
- Dio obilaznice, dionica Selce - Novi Vinodolski u dužini 6,5 kilometara, sastavni je dio buduće autoceste A7 Rupa-Rijeka-Žuta Lokva i pozicijom se poklapa s lijevim kolnikom ove autoceste – napominje HAC, najavljujući kako će natječaj za opremanje obilaznice raspisati naknadno.
Preostali dio zaobilaznice, u duljini 3,3 kilometra, su spojne ceste na 'jadransku magistralu' koja sada prolazi Novim Vinodolskim i ljeti donosi prometna zagušenja u gradu i znatno narušava kvalitetu života u tom primorskom gradiću.
U HAC-u podsjećaju da je autocesta A7 dio jadranskog prometnog pravca koji je predviđen kao europska cesta E-65 te dijelom E-61. Osim međunarodnog i državnog, dodaju, autocesta A7 ima i izuzetan regionalni i lokalni značaj, jer omogućuje daljnji razvitak Crikveničko–vinodolske rivijere, Senja i Velebitskog primorja, pa i otoka Krka, Cresa, Lošinja, Raba i Paga.
- S obzirom na duljinu sektora Križišće – Žuta Lokva od 56,5 kilometara, planira se etapna izgradnja po dionicama, a upravo kreće realizacija prve faze, izgradnja obilaznice Novog Vinodolskog – ističu u HAC-u.
Prema ranijim najavama iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, radovi na obilaznici oko Novog Vinodolskog trebali bi početi krajem ove godine, a završiti 2022.. Trenutno je u tijeku prethodno savjetovanje otvorenog postupka javne nabave za izgradnju obilaznice.
Najavljene rokove početka i završetka gradnje i u slučaju obilaznice oko Novog Vinodolskog valja uzeti uvjetno zbog mogućnosti žalbi pred Državnom komisijom za javnu nabavu koje su dosada usporile provedbu svih infrastrukturnih investicija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....