Projekt suradnje HTZ-a i hotelskog lanca Bluesun s korejskom medijskom kućom A9 počeo je još lani. Do suradnje je došlo u jesen prošle godine kada su u Koreji boravili Martina Kovačić, direktorica tvrtke Salve Regina koja upravlja hotelima Kaj, Nestos i Sagitta, te Leo Urlić, direktor marketinga i prodaje Bluesun Hotels &Resorts.
Što su iskusili
Snimanje TV showa je, prema riječima Martine Kovačić, najbolji promotivni kanal Hrvatske kao destinacije te, naravno, Bluesun hotela koji ima hotele u nizu destinacija i na kontinentu i na moru. Show “Battle Trip” koncipiran je tako da se dvije zemlje, odnosno dvije medijske zvijezde natječu što su vidjele i iskusile. U ovom konkretnom slučaju natječu se Azerbajdžan i Hrvatska. Gledatelji ocjenjuju koja je zemlja atraktivnija i bolje predstavljena. Show se počeo emitirati krajem studenoga na kanalu KBS koji prati više od 25 milijuna gledatelja u Južnoj Koreji te velik broj korejskih iseljenika, pretežno u SAD-u, putem kanala KBS World. Važno je da se emitira u udarnom terminu subotom. Osobe koje sudjeluju u njemu i sam show praćeni su s velikom pozornošću i na društvenim mrežama. “Ovo je velika promotivna priča. Mi smo htjeli pokrenuti tržište Južne Koreje za individualne dolaske. Na ruku nam ide činjenica što TV show ‘Battle Trip’ prate uglavnom mlađe osobe. Očekujemo da ovo bude i okidač za organizirane grupe koje dosad nisu imale Hrvatsku u svom planu. Korejci su veliki ljubitelji boravka u prirodi i aktivnog odmora, uključujući planinarenje, biciklizam, pješačenje, korištenje wellnessa... Upravo u tom smjeru razvijamo naše usluge. Nedavno je hotel Kaj postao jedini bike hotel u Hrvatskom zagorju, a da ne spominjemo koliki je iskorak što se tiče biciklizma napravio Brač”, pojašnjava Martina Kovačić.
Dogovor u Seulu
Do suradnje s producentskom kućom A9 došlo je gotovo slučajno nakon što je Martina Kovačić putovala u Seul na sastanke s turističkim partnerima, od kojih je, između ostalog, pokušala dobiti odgovor na pitanje o najboljem načinu promocije Bluesun hotela. “Otkrili su nam da je show ‘Battle Trip’ najgledaniji korejski TV show. Kako mi imamo hotele u niz destinacija, to nam se učinilo kao odličan promotivni kanal. Osim toga, imali smo uspješno partnerstvo s HTZ-om, usmjereno na povećanu promociju Zagreba, Hrvatskog zagorja, Splita, Brača i Makarske rivijere”, ističe Martina Kovačić.
Boravak ekipe od dvadeset osoba, uključujući i dvije zvijezde, pop-pjevačice Park Cho-rong te Yoon Bo-mi, trajao je šest dana. Ekipa je posjetila i snimala scene u Zagrebu, Hrvatskom zagorju, Splitu, Starigradu Paklenici, na Braču i Makarskoj rivijeri. Tijekom boravka o njima se brinuo niz zaposlenika Bluesun hotela. Hrvatska turistička zajednica bila je ključna u ishođenju dozvola za snimanje i u koordinaciji snimanja, dogovaranja logistike, prevoditeljice, i brinula se o svim detaljima.
Hotel Kaj ima godišnje oko 4000 korejskih gostiju. “Interes korejskih gostiju raste. Nakon ovoga očekujemo i povećani dolazak individualnih gostiju. Najčešći motiv dolaska individualnih gostiju iz Koreje je medeni mjesec i aktivni odmor. Ostalo su takozvane Balkan ture organiziranih grupa iz Koreje, koje kreću iz Venecije ili Ljubljane. Takvi gosti borave jednu noć u destinaciji, a znaju u jednom danu autobusom proći oko 800 kilometara. Ono što je sigurno, njihove se navike mijenjaju, a mi se pozicioniramo tako da dulje borave u našim objektima, bilo u kontinentalnom, bilo i u primorskom dijelu. Primjećuje se da im je jako interesantno svetište u Mariji Bistrici jer vole povijesne i druge znamenitosti. Osim toga, mi smo u procesu izvoza Stina vina na korejsko tržište, i to u njihove duty free shopove. Ovo je važan događaj koji je značajan za Hrvatsku kao destinaciju”, naglasila je Martina Kovačić.
Uspješno spojili Jadran i Zagorje
Salve Regina je još jedna kompanija iz bogtog turističkog portfelja poduzetnikaJake Andabaka Tvrtka upravlja hotelom Sagitta u Ruskamenu koji ima 166 smještajnih jedinica, hotelom Nestos u Dućama koji ima 31 smještajnu jedinicu te hotelom Kaj koji ima 65 smještajnih jedinica. Sagitta je ove sezone ostvarila oko 50.000 noćenja, Nestos, kojemu je ovo prva nepuna sezona, oko 3500, a hotel Kaj radi cijelu godinu. “Kako su dva hotela na Omiškoj rivijeri, a jedan u Hrvatskom zagorju, mi već osmišljavamo zeleno-plave projekte”, otkriva Martina Kovačić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....