Zove se 33% i već ju koristi deset tisuća ljudi. Potpuno je besplatna i umjesto da njeni korisnici obilaze dućane u potrazi za akcijama, ona već zna koji su proizvodi na sniženju. Riječ je o novoj aplikaciji koju je razvio internacionalni tim, a upravo Hrvati imaju priliku prvi je isprobati.
- Svatko od nas ima 15, 20 proizvoda koje stalno kupuje pa ih u ovoj aplikaciji možemo staviti na popis omiljenih proizvoda i jednim klikom provjeriti da li se trenutno nalaze na akciji i gdje - objašnjava Josip Muller, jedan od trojice članova internacionalnog tima koji su nakon višegodišnje uspješne korporativne karijere odlučili svoje znanje i iskustvo uložiti u start-up pod nazivom EZYA.
Muller je Bena Delheyja i Antona Petkova, preostale članove tima, upoznao u međunarodnoj korporaciji Johnson&Johnson. Projekt su započeli prije četiri godine, a sama aplikacija dovršena je početkom ove godine.
- Sučelje je toliko intuitivno da se i moja 70-godišnja tetka pohvalila kako je sve vrlo brzo shvatila – govori nam Muller.
Osim na hrvatskom, aplikacija je trenutno dostupna i na engleskom, njemačkom i slovenskom, a u nekoliko klikova kupovne liste se mogu podijeliti i s drugim ukućanima ili s prijateljima što cijelo iskustvo čini potpunim.
U samo dva tjedna to je prepoznalo oko 10 tisuća ljudi pa su preuzeli ovu potpuno besplatnu aplikaciju putem trgovine Google Play ili Appleovog App Store-a. Zbog jednostavnog naziva "33%", koji se upisuje u tražilicu, vrlo ju je lako pronaći i isprobati.
- Najkasnije do kraja godine planiramo dostići broj od 100 tisuća korisnika aplikacije u Hrvatskoj, a s obzirom na interes posljednjih dana vrlo je moguće da to bude i puno ranije od toga. Nakon Hrvatske planiramo izlazak na druga tržišta te potom našu aplikaciju učiniti globalno dostupnom - objašnjava Muller.
Ideja koja je inicijalno stajala iza aplikacije 33% bila je smanjiti količinu papira koji se potroši za printanje letaka. U Hrvatskoj se, ističe, prema raspoloživim podacima godišnje na tisak letaka i kataloga za promocije utroši preko 25.000 tona papira, a broj takvih izdanja ide i preko 100 milijuna primjeraka. Ova će aplikacija ne samo pomoći očuvati okoliš, već i olakšati te učiniti efikasnijom komunikaciju promotivnih ponuda trgovačkih lanaca prema svojim kupcima.
Osim toga, inflacija i znatan rast cijena bili su nešto na što ovaj internacionalni tim prije četiri godine nije računao, a što im je omogućilo da kupci danas još brže prepoznaju prednosti njihove aplikacije.
- U takvim uvjetima ova aplikacija postaje zanimljivijom za široki krug korisnika jer pomaže u upravljanju smanjenim kućnim budžetom te u praćenju svakodnevnih akcijskih ponuda i troškova na jednostavniji, interaktivni način. Vjerujemo kako je ovo tek početak promjena u području medija za oglašavanje promocija - ističe Muller, ujedno vlasnik tvrtke EZYA Adriatic koja je aplikaciju postavila na hrvatsko tržište te ju dodatno razvija, unapređuje i prilagođava za lokalne potrebe i daljnje širenje.
Promocije se mogu pretraživati prema proizvodu, kategoriji proizvoda, maloprodajnom lancu te lokaciji i radijusu interesa, a obuhvaćani su akcije četiri najveća hrvatska maloprodajna lanca - Lidla, Kauflanda, Konzuma i Spara.
Osim što će proširiti ponudu s letcima drugih trgovačkih lanaca, Josip Muller otkriva da nas uskoro očekuje još jedan novitet.
- Za tjedan, dva ćemo aplikaciju obogatiti osobnim podsjetnikom. Primjerice, idete li subotom u tjednu nabavku, možete naložiti aplikaciji da Vas petkom u neko vrijeme predvečer podsjetiti što je na akciji od vaših omiljenih proizvoda i gdje - najavljuje Muller.
- Imamo i vrlo opsežan plan kako u budućnosti dodatno unaprijediti aplikaciju. Ne bih želio previše otkrivati, ali ideja je da sve ide u smjeru još veće personalizacije i što boljeg korisničkog iskustva. U tome će nam nadam se pomoći i natječaj EU fondova za novoosnovana poduzeća na koji se uskoro planiramo prijaviti - dodaje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....