Iza dm-a Hrvatska je još jedna uspješna poslovna godina. Promet se popeo na 518 milijuna eura, što je 17 posto više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, dok neto dobit iznosi 13 milijuna eura. Nastavio se i trend rasta u online prodaji i segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda, a broj dnevnih kupaca popeo se na više od 102 tisuće.U proteklih 12 mjeseci otvoreno je pet novih poslovnica, a modernizirano osam pa tako u novu poslovnu godinu ulaze s ukupno 178 prodavaonica u 66 gradova, kao jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom te s 2.179 djelatnica i djelatnika, pri čemu prosječna neto plaća u prodavaonicama iznosi 1.813,32 eura. Osim toga, za novorođeno ili posvojeno dijete dobivaju naknadu u iznosu od 1.400 eura.
Rezultati su to koje su predstavili članovi Uprave dm-a Hrvatska u shopping centru Supernova Buzin. Direktor dm-a Mirko Mrakužić istaknuo je kako je ostvaren rast svih poslovnih pokazatelja, a i u budućnosti će nastavili ulagati u cijene i širenje novog koncepta prodavaonica.
- Više od 9,3 milijuna eura uložili smo u razvoj prodajne mreže i dm online shopa, a kako bismo kupcima osigurali povoljne i stabilne cijene u sklopu koncepta Dobre cijene u svako vrijeme, u trajno sniženje cijena uložili smo više od pet milijuna eura - rekao je Mrakužić.
Nešto manje od trećine prometa (29 posto) čini prodaja njihovih robnih marki, iz te je ponude dolazio svaki drugi prodani proizvod, a istraživanje je pokazalo da 97 posto kupaca kupuje barem jedan od 4918 proizvoda njihove robne marke. Promet u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) dosegnuo je 15,55 milijuna eura i time nadmašio prošlogodišnji za 20 posto.
Kroz dm Active beauty program lojalnosti ukupno je odobreno 15,5 milijuna eura popusta, a zanimljivo je da je najveći popust na jednom računu bio čak 649,72 eura. Posebno su zadovoljni kako je zaživio online shop - u 12 mjeseci bilo je više od 248 tisuća kupnji preko interneta s prosječnom cijenom košarice od 61 euro. Dvije trećine kupnji je obavljeno je preko aplikacije Moj dm, a sve je popularniji i spoj online i fizičke kupovine - ekspresno preuzimanje.
- Kada je sve krenulo bili smo skeptični prema tome jer smo smatrali da se kupci uz online kupnju vežu i dostavu kući, ali pokazalo se da preko 30 posto njih želi preuzeti proizvode u najbližoj prodavaonici - istaknula je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Kada je riječ o ulaganju u digitalne usluge, istaknuto je da korisnici aplikacije mogu izabrati da umjesto klasičnih papirnatih računa dobivaju isključivo digitalne, a u pet poslovnica uvedene su samoposlužne blagajne. Brzo se pokazalo da su ih kupci prihvatili - na njima je samo u prvih mjesec dana naplaćena petina svih računa.
Članovi Uprave osvrnuli su se na društveno odgovorno poslovanje za što su kroz 147 donacija izdvojili više od 439 tisuća eura. Prošle godine su poseban naglasak stavili na menstrualno zdravlje. Cijene menstrualnih proizvoda dm marke Jessa snižene su za najmanje 13 posto, u natječaju {ZAJEDNO} za bolje sutra odabrali osam projekata koje su podržali s više od 80.000 eura, a druga serija podcasta okupila je ugledne stručnjake koji su govorili upravo o pitanjima ženskog zdravlja.
Istraživanje, koje je tvrtka Hendal provela za dm, pokazalo je da kupci taj brend doživljavaju kao onaj koji brine o njima i najviše ih potiče na razvijanje zdravih životnih navika. Osim toga, dm je najpopularniji izbor za kupnju dekorativne kozmetike, proizvoda za osobnu njegu i higijenu te one za brigu o kućanstvu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....