Francuski proizvođač vina i žestokih pića Moët Hennessy najavio je u utorak da će s talijanskim Camparijem osnovati zajedničku tvrtku koja bi trebala prerasti u vodeću europsku tvrtku za elektronsku trgovinu vinima i alkoholnim pićima.
Kanal prodaje
Moët Hennessy, član diva u segmentu proizvodnje luksuzne robe LVMH, i Campari, imat će ravnopravne vlasničke udjele u novoj kompaniji koja je osnovana radi ulaganja u kompanije za internetsku prodaju, a uključivat će i internetsku platformu Tannico. Transakcija će biti provedena Camparijevom prodajom 50 posto udjela u novoj kompaniji Moët Hennessyju za 25,6 milijuna eura, a trebala bi biti zaključena nakon što kompanije dobiju potrebne regulatorne dozvole.
- Iako je e-trgovina već bila sve veći kanal za vina i žestoka pića, globalna pandemija još je ubrzala proces - istaknuo je izvršni direktor Moët Hennessy Philippe Schaus.
Naime, tijekom lockdowna ljudi su se zabavljali radeći koktele kod kuće, što je, pak, kako pojašnjava Bloomberg, potaknulo internetski prihod destilerija, uključujući Campari i rivale Diageo Plc i Pernod Ricard SA. Proizvođač Budweisera Anheuser-Busch InBev NV također je profitirao od tog trenda u svojem vlasništvu nad Master of Malt, trgovinom e-trgovine koja se uglavnom fokusirala na viski.
Robna marka
Što se pak tiče Moët Hennessyja i Camparija, talijanska će kompanija na zajedničku tvrtku prenijeti svoj udio u Tannicu, koji se fokusira na internetsku prodaju vina i vrhunskih alkoholnih pića pod robnom markom Tannico, s udjelom u tom segmentu od 30 posto. Tannico također posjeduje većinski udio u Ventealapropriete.comu, velikoj platformi za e-trgovinu u Francuskoj, specijaliziranoj za prodaju vrhunskih vina i alkoholnih pića.
Novu tvrtku vodit će Marco Magnocavallo, trenutačno predsjednik Uprave tvrtke Tannico, koja će zadržati status ključnog manjinskog dioničara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....