NOVE NAVIKE

Mladi su potpuno odustali od popularnog alkohola: ‘Piju totalno drugačije od bilo koje generacije dosad‘

Tržište pića takvih okusa ne drže velike korporacije i stari igrači, već nove manje tvrtke

Ilustrativna fotografija

 Denis Lovrovic/afp/profimedia/Denis Lovrovic/afp/profimedia

Mladi ljudi, od 21 do 26 godina, "alkohol piju potpuno drugačije od bilo koje ranije generacije, piše CNN. Pivu gotovo i ne piju, sada su u trendu alkoholna pića s voćnim okusima, blaga alkoholna pića s ledenim čajem ili limunadom.

- Relativno su novi u ispijanju alkohola i kada biraju piće naginju ka blagim, voćnim okusima - tvrde analitičari tržišta.

Tržište pića takvih okusa ne drže velike korporacije i stari igrači, već nove manje tvrtke. Pivska industrija je, pak, u problemima jer generaciju Z njihovi proizvodi uopće ne zanimaju.

Kao odgovor na to, tvrtka Molson Coors Beverage Company, proizvođač slavnog Miller Lite-a, i teškaš Anheuser-Busch InBev šire se izvan primarne djelatnosti i diverzificiraju svoj portfelj.

Pivska korproacija Constellation je, pak, na TikToku našla inspiraciju za svoje najnovije pivo, koje se temelji na koktelu "Corona Sunrise" — mješavini tekile, svoje pive Corone, soka od naranče, grenadina i malo soka od limete.

Budući da je u SAD-u protuzakonito prodavati pivo pomiješano s jakim alkoholnim pićima, Corona je pokrenula vlastitu verziju kako bi se svidjela mlađim konzumentima: "Sunbrew Citrus Cerveza", kuha se s korama naranče i limete i miješa s istim sokovima, pa miješa s pićem Corona Extra za odraz slatkog okusa koktela.

- Ovo novo pivo stvoreno je za generaciju Z, skupinu konzumenata poznatih po eksperimentiranju i miješanju - istaknuo je Saúl Trejo, direktor marketinga u Coroni. Za sada je piće dostupno samo u sjeveroistočnom dijelu SAD-a.

Sunbrew se uklapa u Constellationov portfelj s nekoliko drugih napitaka za generaciju Z kao što su Fresca Mixed i njegova pića na bazi slada, Corona Refresca i Modelo Spiked Aguas Frescas, od kojih oba također imaju voćne okuse i dobro se prodaju.

Molson Coors ima nova alkoholna pića pod nazivom “Happy Thursday”, koja su negazirana jer "napuhnutost nakon ispijanja pića mladi ne vole", a trend "dekarbonizacije" pića raste.

Kokteli u limenkama i alkoholna pića pomogli su Anheuser-Buschu nakon pada prodaje Bud Lighta. Njegova prikladno nazvana kategorija "Izvan piva" trenutačno je dio globalnog poslovanja vrijednog 1,5 milijardi dolara i pomaže privući mlađe, zakonski punoljetne konzumente alkohola.

NÜTRL, aromatična linija votke seltzers i kokteli u limenci Cutwater Spirits, dva su njihova najpopularnija proizvoda. Glasnogovornik Anheuser-Buscha rekao je za CNN da je Cutwater, koji se sastoji od konzerviranog ruma mai taisa, votke mule i tequila paloma, pet uzastopnih godina stalno povećavao prodaju, a ove godine je skočio za dodatnih 23 posto.

Unatoč oklijevanju mlađih konzumenata, Bryan Roth, analitičar za Feel Goods Company i urednik biltena o alkoholnim pićima, Sightlines+, smatra da pivska industrija nije u problemima. Upravo suprotno.

- Mladi konzumenti alkohola sada mogu pronaći gotovo bilo koju vrstu pića u bilo kojoj vrsti okusa, praktički kad god požele, i mogu birati iz najrazličitije kolekcije pića koja je ikada postojala – sa i bez alkohola. Veliki američki proizvodači piva vrlo lako i brzo će se prilagoditi tržištu i samo nastaviti rasti - zaključio je za CNN.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. studeni 2024 21:58