Kreativa i nove tehnologije

Međunarodna konferencija o cjelogodišnjem turizmu: Može li hrvatski turizam 365?

Cilj konferencije je ponuditi nova znanja i uspješne primjere iz prakse te ideje za razvoj poslovanja velikih i malih subjekata
Konferencija 'Može li hrvatski turizam 365?'
 Julius Rose

U utorak, 24. rujna u Sheraton Zagreb Hotelu održat će se treća po redu međunarodna konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365“ pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i Hrvatske gospodarske komore. Ovogodišnja tema konferencije je „Kreativa i nove tehnologije“.

Cjelogodišnji turizam jedan je od najvažnijih izazova daljnjeg razvoja hrvatskog turizma, ali i turizma u regiji, na svim razinama, od strateške do operativne, posebno s aspekta održivosti. U Hrvatskoj postoji veliki potencijal razvoja cjelogodišnjeg turizma, kako na obali, tako i u kontinentalnom dijelu.

Ove će godine sudionici konferencije imati priliku poslušati brojne eminentne stručnjake iz Hrvatske, Slovenije, Austrije, Španjolske, Velike Britanije i drugih vrhunskih turističkih destinacija koji će se dotaknuti mnogih zanimljivih tema poput - cjelogodišnjeg turizma, trendova i održivosti o kojima će govoriti Bruno Walter, ITB Advisory, Jill Thompson, Thomas Cook i James Chappell, Horwath HTL London; o kreativnom recikliranju lokalnih specifičnosti do nove kvalitete i doživljaje po mjeri suvremenih turista govorit će Caroline Couret, Creative Tourism Network®; o primjenama novih tehnologija u turizmu govorit će Marko Lukičić, Jadranka grupa i Acquaint; zanimljive i edukativne uspješne primjere iz prakse predstavit će Chelo Escabias, North Incomig Service, Bettina Habel, Vulcano Schinkenmanufaktur, Dominik S. Černjak, Collegium Mondial Travel i Andrijana Copf, Sarajevo Film Festival, a o konkretnim koracima od cilja do realizacije na panelu će govoriti Tomislav Varga, Atlas TA i Petar Pavić, S.T.A.R. Digital Grupa.

Julius Rose
Konferencija 'Može li hrvatski turizam 365?'

„Kao i prethodnih godina, i ove nam je godine cilj predstaviti i razgovarati o potencijalima, mogućnostima, pozitivnim praksama i rješenjima za razvoj cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj i regiji te razviti prijedloge kako potaknuti i razvijati turizam 365. Ove godine poseban smo naglasak stavili na nove tehnologije i kreativnost, jer vjerujem kako nam je upravu tu potrebno malo motivacije i hrabrosti, a razgovarat ćemo i o održivosti, razvoju destinacija i trendovima u svim sferama turizma“, naglašava Ivana Kolar, organizatorica konferencije.

Dosadašnja dva izdanja konferencije uz brojne domaće i svjetske stručnjake turizma, privukla su preko tristotinjak sudionika – predstavnika hotela, toplica, turističkih tvrtki i obrta, turističkih agencija, turističkih zajednica i gradova.

Razvoj cjelogodišnjeg turizma vruća je tema koja uvijek izaziva veliki interes stručne javnosti i medija. Konferencija Može li hrvatski turizam 365? – kreativa i nove tehnologije, izvrsna je prilika za umrežavanje svih aktera uključenih u razvoj turizma.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 12:22