Mastercard izbacuje svoje ime iz loga kompanije, objavljeno je na ovogodišnjem CES-u (Consumer Electronic Show), koji se održava u Las Vegasu.
- Promjena u digitalnom dobu traži jednostavnost – izjavio je Raja Rajamannar, voditelj odjela za marketing i komunikaciju u Mastercardu, pri objavi novosti u kompaniji dodavši da, prema istraživanju koje je tvrtka provela, više od 80 posto ljudi prepoznaju simbol kompanije bez same riječi “mastercard” te da je bilo vrijeme za sljedeći korak u evoluciji brenda.
- Živimo u vremenu u kojem sve manje komuniciramo riječima koje mijenjamo ikonicama i simbolima. Ovim korakom ulazimo u elitno društvo brendova koje ne predstavlja njihovo ime već simbol jabuke ili, pak, kvačice – kazao je Rajamannar insinuirajući time na svjetske brendove poput Applea i Nikea.
Tako će sada crveni i žuti krug koji se preklapaju, simbol za koji se kompanija odlučila prije više od 50 godina, stajati sami na vašim kreditnim karticama, što su nam potvrdili su i iz Mastercarda Hrvatska.
- Tako je, ovo je korak koji će se provesti diljem svijeta pa tako i u Hrvatskoj – rekli su nam iz kompanije.
Ipak, moguće je da ćete se još koji put susresti sa sada već starim logom tvrtke budući da se “banke moraju riješiti stare zalihe kartica”, pojasnila je Jennifer Stalzer iz Mastercarda.
Our red and yellow circles have been the hallmark of the Mastercard brand for over 50 years. Check out our brand evolution. #priceless https://t.co/nbeUfPuutb pic.twitter.com/m4cV9PZqvx
— Mastercard News (@MastercardNews) January 7, 2019
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....