Marko Njavro početkom svibnja dolazi u upravu Franck Grupe. Tročlanu upravu će uz Njavru tako sačinjavati njezin predsjednik Ivan Artuković i izvršnu direktoricu za financije Lidiju Kljajić. Njavro će dobiti poziciju izvršnog direktora za operativno poslovanje Franck Grupe, te će biti zadužen za upravljanje u strateškim i operativnim područjima s fokusom na sektore marketinga, prodaje i distribucije, istraživanja i razvoja te lanca opskrbe.
Iz Francka su naglasili kako će Njavro biti odgovoran za daljnje unapređenje i modernizaciju poslovnih procesa unutar Francka, kao i jačanje inovativnog i razvojnog potencijala kompanije te Frankovih brendova među kojima su Jubilarna kava, Franck cappuccina i čajevi. te espresso uspješnice poput Franck Superiore i Stretto espressa.
Marko Njavro ima preko 20 godina iskustva i rezultata u industriji robe široke potrošnje s relevantnim međunarodnim referencama. Franck Grupi se pridružuje s pozicije glavnog direktora Strateškog poslovnog područja snacka u Atlantic Grupi s istaknutim regionalnim brendovima poput Smokija i Štarka te ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 100 milijuna eura.
Njavro je veći dio svoje karijere proveo upravo u industriji pića, u Zagrebačkoj pivovari gdje je i započeo karijeru. Bio je regionalni predsjednik Molson Coorsa za Sloveniju, Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu, u čijem je sastavu i Zagrebačka pivovara, s ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 200 milijuna eura. Obnašao je i funkcije glavnog direktora Molson Coorsa u Bugarskoj te direktora marketinga u Rumunjskog. Prethodno je bio na čelu grupnog marketinga za ključne brendove Stella Artois, Beck‘s... za devet tržišta srednje i istočne Europe sa sjedištem u Pragu te marketing menadžer za Ožujsko pivo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....