Startup Cidrani koji se na tržištu istaknuo sa svojim foodtech inovacijama u ovu jesen zakoračio je s posebnom, limitiranom edicijom octa koji je odležao u bačvama u kojima je prethodno dozrio američki bourbon whiskey. Njegova jedinstvenost nije samo u procesu izrade, već i u tome što Cidrani Sense linija ima humanitarni karakter: sav prihod od prodaje limitiranog broja od 141 boce od 5 litara donirat će Centru Silver koji provodi terapijske programe sa psima vodičima za djecu s poteškoćama u razvoju, slijepe i slabovidne osobe i teško pokretne osobe.
Povodom predstavljanja te linije i humanitarne akcije, 30. rujna održali su event u zagrebačkom bivšem kinu Urania, prostoru kreacije. Tom prilikom dr. sc. Marijan Alfonso Sesar, voditelj Centra Silver, najavio je kako će iznos od donacije biti namijenjen opremanju jedinstvenog prostora za senzornu terapiju beba, čime će i ta najmlađa skupina djece dobiti mogućnost rehabilitacije prilagođene svojim potrebama u Centru Silver, koji u svojim programima koristi posebno obučene pse pomagače.
“Ovom inicijativom htjeli smo pokazati da smo kao društvo jaki samo onoliko koliko pomažemo drugima. Vjerujemo da zajedno, kroz akumulirane, malene, naočigled neznatne radnje, možemo promijeniti svijet,” istaknula je Nika, suosnivačica Cidrani startupa. Navela je i kako je Cidrani Sense linija nastala kao rezultat sljubljivanja tri jednostavna sastojka, a to su ocat, hrast i vrijeme, te da je svaka boca numerirana kako bi se osigurala transparentnost doniranja kompletnog prihoda od prodaje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....