Lidl širi svoj asortiman proizvoda, prenosi Fenix.de informacije iz njemačkih medija, koji pišu kako poznati njemački trgovački lanac proširuje asortiman brenda "Parkside" na više proizvoda.
Lidl želi zavladati na tržištu s vlastitim brendom "Parkside" što znači da u Njemačkoj više nije samo konkurencija Aldiju, Nettu i ostalima, već se izravno natječe i s etabliranim trgovinama kao što su Bauhaus, Hornbach i OBI.
Kako bi to postigao i povećao pritisak na industriju kućnih potrepština i alata, Lidl proširuje asortiman “Parkside” i intenzivnije ga promovira u reklamnim brošurama i na svojoj web stranici. Lidlov asortiman alata u internetskoj trgovini trenutno uključuje 704 artikla - od odvijača, preko udarnih bušilica do radnih hlača, a njemački mediji navode kako je 48 proizvoda već rasprodano.
Alati su dostupni i u poslovnicama, kao i u “Parkside Amazon trgovini”, koja specijalno nudi upravo spomenuti asortiman, a kupci Lidlove proizvode mogu kupiti i preko Otto trgovine.
Njemački mediji pišu kako je nekoliko razloga Lidlova prelaska na sve veću ponudu kućnih potrepština. Zbog žestokog rata oko cijena hrane, diskonti i supermarketi moraju svoju prodaju oslanjati i na neprehrambene artikle, a uz to se i trgovine građevinskog materijala, alata i kućnih potrepština već niz godina probijaju na tržište hrane, nudeći sve više slatkiša i grickalica na blagajnama ili otvarajući poslovnice pekara na ulazima svojih trgovina, piše Fenix.de.
No, za razliku od diskonta, trgovine za prodaju potrepština za uređenje doma nisu pod velikim pritiskom kad su u pitanju prehrambeni artikli, jer im oni nisu glavni izvor prihoda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....