Danski proizvođač igračaka Lego, poznat po šarenim plastičnim kockicama, u prvoj polovice godine ostvario je rast prihoda od svega jedan posto pa je iznosio 27,4 milijarde danskih kruna (četiri milijarde dolara). Za usporedbu, u prošloj godini njihovi su se prihodi povećali za 17 posto, a u 2021. godini za 27 posto, piše Reuters.
Operativna dobit pala im je u prvih šest ovogodišnjih mjeseci za 19 posto, na 6,4 milijarde kruna.
- Bilo je to šest izazovnih mjeseci za industriju igračaka, no prigrabili smo tržišni udio i rasli deset posto brže od tržišta - komentirao je izvršni direktor Niels Christiansen.
Najuspješniji Legov asortiman obuhvaća Star Wars, Technic i Icons, uključujući setove Eiffelov toranj i vremenski stroj iz "Povratka u budućnost", a cijenu svojih setova nisu povisili u prvih šest mjeseci ove godine.
- Tvrtka ne planira to učiniti ni u idućem razdoblju jer su se troškovi prijevoza i sirovina normalizirali - rekao je Christiansen.
Naveo je da je u prvoj polovini godine Lego otvorio 89 novih trgovina, a u cijeloj 2023. planira ih otvoriti ukupno oko 150 pa će njihov ukupni broj dosegnuti 1.050. Više od polovice Lego dućana koje planiraju otvoriti nalazit će se u Kini pa će ona tako postati zemlja s preko 500 poslovnica ove omiljene igračke.
Christiansen kaže kako tvrtka nastavlja ulagati u drugo najveće svjetsko gospodarstvo iako se kineski potrošači nakon pandemije vraćaju u trgovine sporije no što se očekivalo.
- Kineska srednja klasa, broj djece u Kini koja potencijalno ima priliku igrati se Lego kockama, golema je. Mi smo nedovoljno zastupljeni, tako da se ulaganja i širenje u Kini nastavljaju - objasnio je za Reuters. Iako nije precizirao raspon, izvršni direktor Lega rekao je da očekuje jednoznamenkastu stopu rasta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....