Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanac s najvećom mrežom prodavaonica, preuzeo je potkraj studenoga prodavaonice Toni marketi, u vlasništvu kompanije Princeza Korina, javljaju danas iz Studenca. Lanac posluje u 12 maloprodajnih objekata na području Splitsko-dalmatinske županije te zapošljava približno 40 zaposlenika.
Novo preuzimanje nastavak je kontinuiranog rasta koji kompanija ostvaruje posljednjih godina, navodi se u priopćenju tvrtke, a nakon ovogodišnjih akvizicija, među kojima se ističe preuzimanje dubrovačkog lanca Pemo i kutinske Lonie. Preuzimanjem prodavaonica brenda Toni marketi Studenac dodatno jača svoju poziciju na području Splitsko-dalmatinske županije.
"Pridruživanje prodavaonica Toni marketi u mrežu Studenca ponovno potvrđuje našu tezu kako mali formati poput naših imaju velike potencijale i prednosti, a mi ih uspješno koristimo kako bismo se uklopili u različite lokalne zajednice, ali i dublje integrirali u one u kojima smo već prisutni. Naš cilj je da novim kupcima, uz postupno unapređenje svih poslovnih aspekata, pružimo ugodno i upotpunjeno iskustvo kupnje. Također, veselimo se i novim zaposlenicima koji tako postaju dio Studenca te vrijedni ambasadori kompanije u čiji ćemo rast i razvoj ulagati“, izjavio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.
Novi vlasnici najavljuju da su preuzete prodavaonice već su rebrendirane u Studenac, a to uključuje i obogaćenje asortimana i uvođenje mnogobrojnih drugih pogodnosti za kupce. Vrata novih prodavaonica otvorena su početkom prosinca, a govoreći o pogodnostima, uz redovite tjedne akcije, kupce dodatno očekuju popusti dobrodošlice i posebne akcije.
Uz to, kupci mogu preuzeti i ‘Moj Studenac‘ program vjernosti Studenca u obliku suvremene mobilne aplikacije koji im donosi vrijednost za vjernost. Besplatna aplikacija, dostupna za Android i iOS, kupcima tako pruža jedinstven doživljaj svakodnevne kupnje u Studencu, uz posebne pogodnosti koje će biti osmišljene prema njihovim navikama, ističe se u prioćenju.
Studenac, s gotovo 1100 prodavaonica i više od 5500 zaposlenika, nastavlja sa svojom poslovnom strategijom rasta te uvođenjem novih i unapređenjem postojećih aktivnosti u svrhu što boljeg pozicioniranja Studenca kao najboljeg izbora u svakom susjedstvu u kojem je prisutan i kao onoga koji odgovara na potrebe svojih kupaca kada trebaju "i sitno i bitno“.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....