Velika svjetska digitalna kompanija Dept agencija preuzimanjem splitske tvrtke Blazing Edge ušla je na hrvatsko tržište. Ivan Blažević, koji je u Splitu pokrenuo poslovanje, odsad će biti odgovoran za razvoj i širenje poslovanja u regiji.
Dept agencija ima veliki portfelj klijenata i projekata, a samo su ove godine osvojili 11 Webby nagrada. Neki od klijenata su im i Google, Microsoft, Samsung, Philips, Patagonia, Panasonic, Gant, KLM, Adidas, Allianz, Triumph, Abn Amro, Zalando, AXE, Nivea, Tomtom, Deutshe Welle...
Posluju u 13 zemalja
- Širenjem poslovanja i u Hrvatsku Dept će svakako omogućiti i određene kooperacije između brendova te je vrlo lako moguće da će neke naše lokalne brendove prepoznati kao potencijalne suradnike na nekim projektima, a koji će se raditi za velike međunarodne kompanije- ističe Ivan Blažević.
Dept danas broji više od 2000 zaposlenika po cijelom svijetu i smatraju ga pionirom digitalnog poslovanja. Posluje u 13 zemalja te su sa svojim uredima prisutni u cijeloj Europi te Južnoj i Sjevernoj Americi. U ovom trenutku u Hrvatskoj zapošljavaju tridesetak developera, a već sljedeće godine planiraju zaposliti još otprilike 20 developera.
Dept agencija je Hrvatsku izabrala za HUB za čitavu regiju. Blažević pojašnjava da se Deptov model širenja poslovanja bazira na akviziciji perspektivnih lokalnih IT ili tech kompanija, putem kojeg proširuju svoj portfelj, ali i jačaju svoju prisutnost na pojedinim tržištima.
- Na jednak način su, zapravo, i došli i u Hrvatsku. Kao osnivač kompanije koja je krenula doslovno iz podruma u Splitu, moram reći da sam prošao poprilično zanimljivo i turbulentno razdoblje u posljednjih nekoliko godina. Naime, nakon što je Blazing Edge stasao iz jednog splitskog start-upa u etabliranu softversku tvrtku, ponuđeno nam je spajanje s američkom kompanijom Rocket Insights. Pristali smo jer nam se nudila potpuna autonomija poslovanja, što nam je tada bilo iznimno važno. Spajanje smo doživjeli kao financijsku injekciju za proširenje poslovanja. Krajem 2019. godine, Rocket Insights je kupljen od strane Depta te nam se ponudila prilika da postanemo predstavnici Depta u Hrvatskoj. Ova tranzicija je za nas bila prirodna jer dijelimo jednake vrijednosti s Dept kulturom - ističe Ivan Blažević i nastavlja: - Iako smo u biti veliki te prisutni u gotovo cijelom svijetu, dovoljno smo mali i agilni da možemo servisirati sve vrste klijenata te obavljati razne poslove simultano. Za razliku od nekih drugih agencija, nismo isključivi ili specijalizirani za određeno područje. Poseban fokus stavljamo na originalnost sadržaja ili rješenja koje nudimo. Volimo misliti izvan okvira, a tako i djelujemo. Za ilustraciju izdvojio je projekt za koji su dobili i nagradu, a to je jedinstveno digitalno rješenje za Van Goghov muzej u Amsterdamu, kojim su omogućili pristup umjetničkim djelima svima na planetu.
Rad s velikanima
Ove godine će se, kaže Blažević, koncentrirati na jačanje lokalnog tima IT i digitalnih stručnjaka.
- Nama su danas u privlačenju kadrova konkurencija banke te svi ostali koji razvijaju svoj digitalni biznis. No, ne vjerujem da ćemo imati problema, upravo zato što nam se sada, u sklopu Depta, nudi rad na zanimljivim projektima za kompanije poput Googlea - otkriva on.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....