Podravka planira u iduće dvije godine izgraditi jedan od najvećih logističko-distribucijskih centara u Hrvatskoj. Investicija je navodno teška 100 milijuna kuna.
Novi centar, koji će se smjestiti u neposrednoj blizini kompanijine tvornice, trebao bi objediniti skladišne prostore koje najveća domaća prehrambena industrija trenutačno ima na čak 18 lokacija. Usto, kompanija najavljuje da će u akvizicije u narednih pet godina uložiti 2 milijarde kuna. Sažetak je to prvog trogodišnjeg operativnog plana kompanije, a koji je u petak odobrio Nadzorni odbor.
Uprava Podravke, na čelu s Martinom Dalić, prethodno je razradila trogodišnji operativni plan poslovanja za divizije Prehrane i Farmaceutike (Belupo). Taj plan temelji se na strateškom planu rada kompanije do 2025. godine, a koji je usvojen u lipnju.
- Grupa Podravka prvi put u svojoj povijesti dobila je operativni plan poslovanja za trogodišnje razdoblje, koji prati smjernice i ciljeve postavljene strategijom te detaljno razrađuje sve poslovne aktivnosti obje divizije Grupe Podravka, Prehrane i Farmaceutike, koje će biti provedene u obuhvaćenom razdoblju - navodi uprava Podravke.
Dodaju da je izgradnja novog logističko-distributivnog centra jedna od najvećih kapitalnih investicija planiranih u iduće tri godine. Novi centar gradit će se u poslovnoj zoni Danica u Koprivnici, i bit će povezan s postojećim izvoznim skladištem.
- Realizacijom tog projekta konsolidirat će se veći broj trenutačnih skladišnih prostora koji se koriste za skladištenje gotovih proizvoda, sirovina i ambalaže, a koji se nalaze na čak 18 različitih lokacija, čime će se značajno poboljšati učinkovitost logističkih i distributivnih procesa, poboljšati ukupna učinkovitost Grupe Podravka te dodatno ojačati konkurentnosti poslovanja u sljedećem razdoblju - tvrdi uprava.
Logistički centar u Danici, projekt na kojem se radi od sredine ove godine, bit će poluautomatiziran, različitih temperaturnih režima i s predviđenih gotovo 67 tisuća paletnih mjesta, namijenjenih gotovim proizvodima, sirovinama i ambalaži. Uprava očekuje da će kapacitetima zadovoljiti predviđeni rast prodaje u idućih deset godina.
- Trenutačno je u tijeku proces pripreme tehničke dokumentacije i ishođenja odgovarajućih dozvola, što se planira završiti do jeseni sljedeće godine, kako bi se mogla donijeti odluka o početku radova na izgradnji novog centra - kaže uprava.
Novi centar dio je tehnološke modernizacije i digitalne transformacije proizvodnih i logističkih procesa u kompaniji, što je jedan od ciljeva Podravkine petogodišnje strategije do 2025. Ta strategija uključuje pet milijardi kuna ulaganja.
- Provođenje strategije podrazumijeva ulaganje oko 1,7 milijardi kuna investicija u modernizaciju i digitalizaciju proizvodnih i logističkih procesa, oko 1,4 milijarde kuna u marketing, te oko 2 milijarde kuna u akvizicije - zaključuju u Podravci.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....