Cesta do Marišćine, čija izgradnja traje već šest godina, danas bi trebala biti puštena u promet. Time će biti završena beskonačna trakavica oko ceste na kojoj su se mijenjali i investitori i izvođači, na kojoj je sve što je moglo poći krivo - pošlo krivo.
Od nespretno izvedene imovinsko-pravne pripreme do poslovnog kraha izvođača Hidroelektre, odabranog na prvom natječaju, zbog čega su radovi bili zaustavljeni. Nakon njih raspisan je novi natječaj koji je dobila tvrtka PZC koja je opet dva puta odgađala završetak radova, prvo s kraja lipnja na početak kolovoza ove godine, a potom i na zadnji dan rujna, piše Novi list.
Nešto više od sedam kilometara ceste između Marinića i Marišćine trebalo bi, bude li sve proteklo prema očekivanjima i bez većih uočenih tehničkih nedostataka, biti pušteno u promet u cjelini, iako će se paralelno s početkom odvijanja cestovnog prometa i dalje izvoditi dio radova vezanih uz infrastrukturne instalacije izgrađene zajedno s cestom.
- Interni tehnički pregled započeli smo u suradnji sa Županijskom upravom za ceste, MUP-om te drugim stručnjacima, a nakon otklanjanja primjedbi, kada se ostvare minimalni tehnički uvjeti, cesta će biti puštena u promet. Očekujemo da promet vozila krene danas. Nakon otvaranja ceste za promet cijelom duljinom, nastavit će se još dio radova, posebno na sanaciji već izvedenih instalacija sanitarnog kolektora koji je gradila Hidroelektra. Za vrijeme tih radova neće biti obustave prometa vozila, ali će se voziti uz određena ograničenja i povremenu prometnu regulaciju - rekao je Davor Crnković iz Hrvatskih cesta.
Ukupno je dosad na izgradnju utrošeno šest godina i gotovo 125 milijuna kuna, od čega je Hidroelektri isplaćeno 82 milijuna, dok je ugovorena vrijednost preostalih radova s PZC-om 37 milijuna, a troškovi nadzora dosad su već premašili pet milijuna kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....