‘ODISEJ‘ NA BUBNJU

Jedna od najbogatijih obitelji u Hrvatskoj prodaje jedini hotel u našem Nacionalnom parku; Gosti: ‘Ne treba ga renovirati, nego srušiti!‘

Struka kaže da treba napraviti Eco-Chic Boutique Hotel. Pitanje je samo tko će to izvesti?

Hotel Odisej

Adriatic Luxury Hotels (ALH) u vlasništvu Lukšić Grupe objavila je stratešku prodaju Hotela Odisej na otoku Mljetu.

Radi se o jedinom hotelu u njihovom portfelju s 3 zvjezdice, te ujedno jedinom hotelu na ovom otoku, smještenom unutar Nacionalnog parka Mljet, u Pomeni na sjeverozapadnom kraju otoka.

Ekskluzivni posrednik u ovom procesu prodaje je Colliers Hrvatska koji poziva sve potencijalne investitore da dostave pismo namjere najkasnije do 18. lipnja, zasad nema spomena o cijeni.

U objavi se potencijalnim ulagačima navodi kako se Mljet može pohvaliti izvrsnom povezanošću s Dubrovnikom i zračnom lukom, do koje se može doći trajektom i privatnim brodovima, što ovu priliku čini vrlo atraktivnom za ulagače koji traže takva ulaganja.

Hotel trenutno ima 155 soba i dva apartmana te može smjestiti do 350 osoba. Izgrađen je 1978. te obnovljen 1996. i 2004., prostire se na ukupnoj površini od 8.738 četvornih metara, uključujući zemljište i hotelsku infrastrukturu, ima restoran, bar, dječji bazen i plažu, manji wellness centar i teretanu.

Ima relativno dobru popunjenost u sezoni, no ne bez kritika gostiju. U recenzijama na rezervacijskim platformama gosti kažu da je loša povezanost ove lokacije s ostatkom otoka, nema redovnih autobusnih linija prema drugim lokacijama na otoku, može se računati isključivo na rent-a car ili prijevoz koji se može organizirati preko hotela, ali po visokoj cijeni.

Hotel nema dostatan parking za goste, pa se mora parkirati po šumama. Wifi je slab ili nikakav, televizori znaju biti neispravni, smrdi vlaga, sobe su čiste, ali otrcane. Jedan gost je utvrdio da je hotel u tako lošem stanju da ga ne treba renovirati, već srušiti i napraviti novi.

Investitora tako čeka pristojno ulaganje, koje na ovako udaljenim otocima predstavljaju pravi izazov, a u svakom slučaju nužno je repozicioniranje i prilagodba tržišnim zahtjevima.

Colliers u katalogu za investitora navodi kako je na temelju studije koju je za Odisej napravila kuća HVS optimalna strategija repozicioniranje u Eco-Chic Boutique Hotel, atraktivan ali zelen i održiv proizvod.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. svibanj 2024 13:31