ZA GURMANE SPREMNI

Iz Slavonije ušli u Zagreb, sada imaju i čovjeka s kojim mogu zatalasati scenu: uzbudljiva gurmanska priča ima jasan cilj

Krajem siječnja otvaraju i drugu mesnicu u Zagrebu, a u veljači još dvije...

Ilustrativna fotografija

 Natalia Klenova/The Picture Pa

Početkom ove godine u vlasničku strukturu Fisherije, tvrtke specijalizirane za prodaju ribe i morskih plodova, ušao je Denis Matijević, poduzetnik s više od 30 godina iskustva u poljoprivredno-prehrambenom sektoru. Matijević je sada vlasnik nekoliko tvrtki u prehrambenom sektoru te se kroz brend The meat pozicionira u segment visokokvalitetne hrane.

Denis Matijević nije htio otkriti koliko je uložio u tvrtku koja je izgradila prepoznatljiv brend, zasad ima pet prodavaonica na području Zagreba te nastavlja širiti maloprodajnu mrežu. Samo je pojasnio da nije riječ o preuzimanju, nego da drži tek manjinski udjel u Fisheriji.

Optimiziranje i unapređenje prodajnog segmenta

Nit vodilja novog poslovnog poteza, kako nam je objasnio, povezivanje je dvaju premium gastronomskih brendova: njegova dosadašnjeg The meata i Fisherije. Prema njegovu mišljenju, Fisherija i The meat pozicionirani su u segmentu visokokvalitetne hrane te bi suradnjom i sinergijskim efektima ovo trebao biti temelj za novi iskorak na tržištu.

- Cilj povezivanja je optimiziranje i unapređenje prodajnog segmenta, pogotovo kanala distribucije - pojašnjava Matijević.

Dugi niz godina on se pozicionirao u segmentu prehrane, ali na drugačiji način.

- Imao sam najveću tvrtku u regiji koja se bavila otkupom i distribucijom voća i povrća te njegovom preradom. Prije nekoliko godina krenuo sam u premium segment mesa - kaže Matijević te dodaje da su u otkupu i distribuciji voća i povrća ključni bili volumeni, a u segmentu u kojem je sada ključna je kvaliteta.

image

Denis Matijević

Fisherija/

U segment prehrane treba ulagati

- Sada nam je ciljana skupina HoReCa segment. Dakle, hoteli, catering tvrtke i ugostiteljski objekti najviše kvalitete. Nudimo visoku kvalitetu mesnih i ribljih proizvoda. Moja je procjena da u segment prehrane treba ulagati - istaknuo je Denis Matijević

Matijević pod brendom The meat ima niz mesnica u Slavoniji. U Zagrebu trenutačno ima jednu mesnicu.

- Krajem siječnja otvaramo našu drugu mesnicu u Zagrebu. U veljači ćemo otvoriti još dvije, a nakon toga planiramo otvaranje još mesnica. Fisherija krajem siječnja otvara još jednu ribarnicu. Ima planove daljnjeg širenja i otvaranja novih objekata bilo kroz vlastiti segment maloprodaje, bilo kroz franšize. Uglavnom, razgovaramo o načinu pozicioniranja - otkriva Matijević.

U priopćenju Fisherije ističe se kako se kroz iskustvo novog vlasnika i strategiju razvoja dosadašnjih vlasnika, Ivana Bosnića, Branimira Brzića, Marka Burazina i Ivice Žurića, otvara prilika za još snažniji rast i razvoj brenda na tržištu Zagreba, ali i cijele Hrvatske.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 22:09