U Podravki je razvijen potpuno novi proizvodni postupak koji im je omogućio lansiranje inovativnog pakiranja ajvara u plastične squeeze boce. U kompaniji otkrivaju da su prvi u svijetu uspjeli zapakirati ajvar u takav tip ambalaže, a da su pritom zadržali sve karakteristike svog ajvara u staklenkama.
Očekuju da će kupce osvojiti pakiranjem koje omogućava maksimalno iskorištavanje proizvoda kad je boca položena na čep, manje nereda i više kontrole pri doziranju.
Osim čepa bez kapanja, kupci mogu doznati i da je u boci od 310 grama točno šest paprika.
"Investicija u Tvornicu Kalnik u Varaždinu, vrijednosti 40 milijuna kuna, omogućila je razvoj novih proizvoda i pakiranje u takozvanu squeeze ambalažu bez aditiva, konzervansa, umjetnih boja i aroma.
Uz to, Podravka je prva u ovom dijelu Europe investirala u ekološki sustav za dezinfekciju sirovina u modificiranoj atmosferi. Ukupna vrijednost investicije je 7,9 milijuna kuna, a izgrađene su četiri komore, svaka kapaciteta 230 europaleta", ističe direktor sektora proizvodnje Branimir Perković.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....